کد خبر : 201793
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۴

دانلود زیرنویس فیلم Vikram Vedha 2022 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس فیلم Vikram Vedha 2022 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس فیلم Vikram Vedha 2022 ویکرام ودا یک فیلم اکشن مهیج نئو نوآر هندی زبان هندی به نویسندگی و کارگردانی پوشکار-گایاتری است که به‌عنوان بازسازی فیلم تامیل ۲۰۱۷ خودشان به همین نام است. این فیلم که به طور مشترک توسط استودیو YNOT، Friday Filmworks، T-Series Films و Reliance Entertainment تهیه شده است، بازیگرانی چون

دانلود زیرنویس فیلم Vikram Vedha 2022 ویکرام ودا یک فیلم اکشن مهیج نئو نوآر هندی زبان هندی به نویسندگی و کارگردانی پوشکار-گایاتری است که به‌عنوان بازسازی فیلم تامیل ۲۰۱۷ خودشان به همین نام است. این فیلم که به طور مشترک توسط استودیو YNOT، Friday Filmworks، T-Series Films و Reliance Entertainment تهیه شده است، بازیگرانی چون هریتیک روشن، سیف علی خان، رادیکا آپته و روهیت صراف به ایفای نقش می پردازند.

براي دانلود زيرنويس اينجا کليک کنيد

دانلود زیرنویس فیلم Vikram Vedha 2022 - بلو سابتايتل

زیرنویس فیلم Vikram Vedha 2022 در مارس 2018، پوشکار-گایاتری برای کارگردانی یک بازسازی هندی از فیلم تامیلی Vikram Vedha (2017) تایید شد که دوباره توسط YNOT Studios تولید می‌شود. این پروژه توسط Friday Filmworks، T-Series Films و Reliance Entertainment تهیه شده است، و Neeraj Pandey به تهیه کننده خلاق خدمت می کند.  پوشکار-گایاتری قصد داشت که بازسازی را حفظ کند تا لحن “ریسه” فیلم اصلی را حفظ کند. اگرچه پاندی پیش از این به دلیل ترجیحش برای نوشتن مطالب اصلی از کار روی بازسازی خودداری کرده بود، اما به دلیل شباهت هایش با ویکرامادیتیا و بتال از مجموعه داستان های عامیانه Baital Pachisi که به نظر او هنوز در سینمای هندی انجام نشده بود، علاقه مند به کار روی این پروژه بود.

برای فیلم با شاهرخ خان تماس گرفت، اما نپذیرفت. در آگوست 2019، تایید شد که سیف علی خان و عامرخان به ترتیب نقش بازرس پلیس ویکرام و گانگستر ودا را بازی خواهند کرد. سیف ویکرام را از سرتاج سینگ، یکی دیگر از افسران پلیسی که او در سریال پخش تلویزیونی بازی های مقدس بازی کرد، متمایز کرد و گفت که ویکرام “بسیار پویاتر، با اعتماد به نفس و قوی تر” از سینگ است که خودکشی می کرد و دائماً توسط دیگران انتخاب می شد.  پوشکار-گایاتری فاش کرد که به دلیل تعهداتش به Rocketry: The Nambi Effect (2022) نمی‌توانستند R. Madavan نقش ویکرام را از نسخه اصلی بازی کند.

پس از تأخیر تولید به دلیل همه‌گیری COVID-19 که طی آن نویسندگان فیلمنامه را دوباره کار کردند، عامیر در دسامبر 2020 پروژه را ترک کرد و اندکی پس از آن هریتیک روشن جایگزین او شد. این دومین باری است که سیف و روشن پس از Na Tum Jaano Na Hum (2002) فضای صفحه را به اشتراک می گذارند.  از آنجایی که ودا اهل کانپور است، روشن تصمیم گرفت با لهجه آوادی صحبت کند. در ماه ژوئیه، رادیکا آپته به عنوان همسر وکیل ویکرام انتخاب شد و روهیت ساراف برای بازی در نقش برادر ودا در ماه بعد قرارداد امضا کرد. تا نوامبر 2021، شریب هاشمی در این فیلم به عنوان بابلو تایید شد. در مارس 2022، یوگیتا بیهانی برای بازی در نقش چاندا انتخاب شد.

زیرنویس فیلم Vikram Vedha 2022 - بلو سابتايتل

زیرنویس Vikram Vedha 2022 برنامه ریزی شده بود که تصویربرداری اصلی در فوریه 2021 آغاز شود، زمانی که امیرخان در گروه بازیگران حضور داشت. پس از اینکه روشن جایگزین او شد، قرار بود در ژوئن 2021 شروع شود، اما در نهایت در 15 اکتبر همان سال با اولین برنامه در ابوظبی، امارات متحده عربی (امارات متحده عربی) آغاز شد. قبل از شروع برنامه، بخشی از مجموعه‌هایی که در اصل برای تایگر زیندا های (2017) ساخته شده بودند، توسط خدمه ویکرام ودا بازسازی شدند تا شبیه لاکنو و کانپور شوند. در پاسخ به گزارش‌هایی مبنی بر اینکه روشن از تیراندازی در لاکنو امتناع کرد و از خدمه خواست تا مجموعه‌های لاکنو را در ابوظبی بسازند که باعث افزایش بودجه شد، Reliance توضیح داد که امارات متحده عربی «تنها مکانی است که زیرساخت‌های یک حباب زیستی را فراهم می‌کند که خدمه را در خود جای می‌دهد. در چنین مقیاسی، همچنین امکان ساخت دکورها در یک استودیو را در ماه‌های قبل از فیلمبرداری فراهم می‌کرد، و فیلم به دلیل «نگرانی‌های بهداشتی و پروتکلی» در آنجا فیلمبرداری شد. آنها افزودند که مکان فیلمبرداری فیلم و تصمیمات بودجه آنها توسط بازیگران کنترل نمی شود. پس از پایان برنامه ابوظبی در 27 روز کاری، برنامه دوم در لاکنو در اوایل دسامبر آغاز شد. سیف علی خان بخش‌هایی از برنامه را تا پایان ماه به پایان رساند.  آپته که برنامه اش فقط 10 روز بود، فیلمبرداری بیشتر قسمت هایش را تا 26 آوریل 2022 به پایان رساند.  فیلمبرداری تا 10 ژوئن 2022 به پایان رسید.

زیرنویس Vikram Vedha 2022 - بلو سابتايتل

آهنگ های برجسته در این فیلم توسط ویشال-شخار ساخته شده و اشعار آن توسط منوج منتشیر نوشته شده است. آهنگ توسط Sam C. S، که موسیقی برای اصلی ساخته شده است. اولین تک آهنگ “Alcoholia” قرار است در 13 سپتامبر 2022 منتشر شود.

تیزر این فیلم در 24 آگوست 2022 منتشر شد. در یوتیوب، بیش از یک میلیون لایک در کمتر از 48 ساعت دریافت کرد و از جنگ (2019) به عنوان پرطرفدارترین تیزر برای یک فیلم هندی پیشی گرفت.

ویکرام ودا برای اکران در 30 سپتامبر 2022 برنامه ریزی شده است.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها