کد خبر : 208766
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱:۴۶

دانلود فیلم

دانلود فیلم

مدت ها است که کره ی جنوبی با ساخت سریال های طولانی در ژانر های مختلف مانند تاریخی، درام، اکشن و ماجراجویی توانسته است نظر بسیاری از مخاطبان را در سراسر جهان به خود جلب کند. امروزه هنرپیشه های کره ای جای ستارگان هالیوودی را گرفته اند. در گذشته مردم به ویژه در ایران کره

مدت ها است که کره ی جنوبی با ساخت سریال های طولانی در ژانر های مختلف مانند تاریخی، درام، اکشن و ماجراجویی توانسته است نظر بسیاری از مخاطبان را در سراسر جهان به خود جلب کند. امروزه هنرپیشه های کره ای جای ستارگان هالیوودی را گرفته اند. در گذشته مردم به ویژه در ایران کره ی جنوبی را در تنها در سطح سریال های امپراطوری و افسانه ای برتر میدانستند برای مثال جواهری در قصر و جومونگ دو نمونه از پر مخاطب ترین سریال های کره ای ساخته شده در طول تاریخ هستند اما امروزه سریال های اکشن مانند اسکوئید گیمز و یا ژانر های دیگر نظر مخاطبان را در این باره تغییر داده است. امروزه شبکه های اجتماعی و وبسایت هایی از جمله عسل دانلود برای دانلود انواع فیلم و سریال ها در دسترس همگان قرار گرفته است.

سریال پسران برتر از گل 

سریال پسران برتر از گل مجموعه ای تلوزیونی پرطرفدار و محبوب محصول کشور کره ی جنوبی است. این سریال به دلیل تعداد بالای مخاطب یکی از محبوب ترین سریال های آسیا شد. ژانر این مجموعه کمدی، رمانتیک و درام است که به کارگردانی جون کی سانگ و نویسندگی یون جی ریون تهیه و تولید شده است. از انجا که فیلم ساخته ی کره ی جنوبی میباشد زبان اصلی فیلم نیز کره ای است. این مجموعه دارای 25 قسمت است که از شبکه ی کی‌ بی‌ اس2 توزیع شده است. این سریال برای اولین بار در تاریخ 5 ژانویه 2009 پخش شده و تا 31 مارس 2009 به طول انجامید. عنوان این مجموعه در واقع به نحوی به سیر تکامل و رشد پسران در این مجموعه اشاره دارد چراکه در وهله ی اول تنها زیبایی ظاهری آن ها توجه مخاطب را جلب میکند. در این مجموعه بازیگران توانمندی هم چون کو هائه سان، لی مین هو، کیم هیون-جونگ، کیم بوم و کیم جون به ایفای نقش پرداخته اند. توصیه ی ما این است که با دانلود سریال پسران برتر از گل از تماشای این مجموعه ی جذاب بهره مند شوید و از داستان جذاب و متفاوت ان لذت ببرید. در این سریال دختر دبیرستانی به اسم گو هائه سان که در خشکشویی مشغول کار است به صورت تصادفی از مدرسه ی شینهوا که مخصوص ثروتمندان و اشراف زادگان است سر در میاورد و آرزوی ورود به تیم ملی شنا را در سر می پروراند که…

سریال سقوط بر روی تو

این مجموعه ی تلوزیونی محصول کره ی جنوبی بوده که ژانری درام و عاشقانه دارد. این سریال به کارگردانی لی جونگ-هیو و نویسندگی پارک جی-یون تهیه و تولید شده است. این سریال برای اولین بار در تاریخ 14 دسامبر 2019 منتشر شده و در طی 16 قسمت تا تاریخ 16 فوریه 2020 به طول انجامید. این مجموعه در کره ی جنوبی از شبکه ی تی وی ان و در سراسر دنیا از شبکه ی نتفلیکس منتشر شد. زبان اصلی سریال کره ای بوده و مدت زمان هر قسمت بین 70 تا 110 دقیقه میباشد. مکان های فیلمبرداری این مجموعه کره ی جنوبی، سوئیس و مغولستان بوده است. بودجه ی ساخت این سریال 20 میلیون دلار آمریکا برآورد شده است. نام هی-سئونگ و پارک سانگ-هی آهنگسازان این مجموعه بوده و همچنین کیم سئون-جونگ ، پارک جی-یونگ و لی سه-هی مسئولیت تهیه کنندگی سریال را بر عهده دارند. در این مجموعه بازیگران توانمندی هم چون هیون بین در نقش ری جونگ هیوک، سون یه-جین در نقش یون سه ری، کیم جونگ-هیون در نقش گو سونگ جون، سو جی-هه در نقش سو دان، لی مین یانگ در نقش پارک کوانگ بوم، ها سیوک جین در نقش ری مو هیوک، اُ من سیوک در نقش جو جاچول کنگ، هانگ وو سئول هی در نقش دوو های بی و پارک میونگ-هون در نقش گو میونگ ساک به ایفای نقش پرداخته اند. این مجموعه ی درام و رمانتیک در بین مخاطبان در کره ی جنوبی و همچنین در سراسر دنیا محبوبت زیادی را به دست آورد. کسانی که به دانلود سریال کره ای علاقه مند هستند میتوانند از تماشای سریال بهره مند شوند. 

در این مجموعه، سون یه ری که تاجری با پشتکار و موفق در کره ی جنوبی است که روزی برای تفریح و پاراگلایدر به کوهستان های مرزی رفته و به صورت ناگهانی طوفان وحشتناکی وعظیم رخ داده و یون سه ری به آنطرف مرزهای کرهٔ جنوبی، یعنی در خاک کرهٔ شمالی سقوط میکند. ری جونگ هیوک (هیون بین) یک افسر گشت زنی در مرزهای کره شمالی است که بطور اتفاقی در یکی از روزهای گشت زنی‌ اش با یون سه ری روبه رو می‌شود و این تازه شروع یک سری اتفاقات است….

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها