کد خبر : 178621
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸

داوطلبان شوراهای خراسان شمالی ثبت نام را به روزهای آخر موکول نکنند

داوطلبان شوراهای خراسان شمالی ثبت نام را به روزهای آخر موکول نکنند

ایسنا/خراسان شمالی معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت نام را به روزهای آخر موکول نکنند. احمد برادران افزود: بر اساس اعلام فرمانداری ها تاکنون مراجعه برای گرفتن گواهی سوء پیشینه کم بوده است و انتظار می رود داوطلبان هر چه سریعتر برای دریافت

داوطلبان شوراهای خراسان شمالی ثبت نام را به روزهای آخر موکول نکنند

ایسنا/خراسان شمالی معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت نام را به روزهای آخر موکول نکنند.

احمد برادران افزود: بر اساس اعلام فرمانداری ها تاکنون مراجعه برای گرفتن گواهی سوء پیشینه کم بوده است و انتظار می رود داوطلبان هر چه سریعتر برای دریافت این گواهی و ثبت نام اقدام کنند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی، وی گفت: افرادی که توانایی خدمت رسانی و کمک به توسعه استان را دارند در عرصه انتخابات حاضر شوند چرا که حضور داوطلبان یکی از موارد برای حضور مشارکت حداکثری مردم درگای صندوق های رای است.

برادران بار دیگر با تاکید بر اقدام هر چه سریع تر داوطلبان برای دریافت گواهی سوء پیشینه، افزود: برنامه ریزی افراد برای انجام این کار در روزهای آخر موجب ازدحام جمعیت در شرایط شیوع ویروس کرونا خواهد شد.

بر اساس این گزارش، زمان ثبت نام برای انتخابات شوراهای اسلامی شهری ٢٠ تا ٢۶ اسفند امسال و شوراهای روستایی و عشایری ١۶ تا ٢٢ فروردین سال آینده است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها