کد خبر : 124594
تاریخ انتشار : جمعه ۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۸

دستگاه‌ها امکانات لازم برای حل مشکلات واحدهای تولیدی را به کار گیرند

دستگاه‌ها امکانات لازم برای حل مشکلات واحدهای تولیدی را به کار گیرند

ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر با اشاره به نامگذاری امسال توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی به سال رونق تولید تاکید کرد: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در این زمینه است لذا بر اساس شعار سال برنامه‌هایی تدوین و بازدیدهایی هدفمند نیز طراحی خواهد شد، همچنین همه دستگاه‌های اداری و اجرایی استان باید امکانات لازم را برای حل

دستگاه‌ها امکانات لازم برای حل مشکلات واحدهای تولیدی را به کار گیرند

ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر با اشاره به نامگذاری امسال توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی به سال رونق تولید تاکید کرد: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در این زمینه است لذا بر اساس شعار سال برنامه‌هایی تدوین و بازدیدهایی هدفمند نیز طراحی خواهد شد، همچنین همه دستگاه‌های اداری و اجرایی استان باید امکانات لازم را برای حل مشکلات واحدهای تولید و رونق آنها به کار بگیرند.

به گزارش ایسنا، عبدالکریم گراوند در حاشیه سفر به گناوه و بررسی وضعیت مسافران و گردشگران نوروزی این شهر، اظهار کرد: دو قطعه زمین به مساحت ۲۰۰ هزار متر مربع خریداری و به دهکده گردشگری شهر گناوه افزوده خواهد شد و ساخت این دهکده نیز تا پایان سال ۹۸ به پایان می‌رسد، که البته این مهم مستلزم پیگیری‌های فرماندار و شهردار گناوه است.

وی افزود: با تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بیش از ۴۰۰۰ نفر مسافر نوروزی در استان در مکان‌های ایمن و مساجد و مصلی‌های نماز اسکان داده شدند که بدون همکاری همه جانبه دستگاه‌ها این امر انجام نمی‌گرفت.

استاندار بوشهر با بیان اینکه دستور داده شده همه امکانات دولتی در خدمت مهمانان قرار گیرد، خاطرنشان کرد: در بازدید و صحبت با مهمانان نوروزی آنان نیز از همکاری و همراهی خوب بین همه دستگاه‌ها اظهار رضایت کردند.

گراوند با اشاره به تردد بیش از پنج میلیون و ۳۰۰ هزار خودرو در محورهای استان بوشهر از ابتدای نوروز، گفت: در شرایط نامساعد جوی، با تمهیدات اندیشیده و برنامه ریزی‌های انجام شده بیش از ۴۰۰۰ مسافر نوروزی که در استان بوشهر مهمان بودند را در مکان‌های ایمن اسکان دادیم.

وی با تقدیر از مسئولان اجرایی و دست‌اندرکاران ستاد خدمات سفر اظهار کرد: با توجه به قابلیت‌های بندر گناوه و استقبال کم نظیر گردشگران از این شهر باید ظرفیت‌های حوزه گردشگری این شهر به صورت ویژه مورد توجه قرار داده شود.

گراوند افزود: سال ۹۸ در حوزه‌ی شهرهای ساحلی چون گناوه و دیلم اقدامات خوبی انجام خواهد شد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه در حوزه گردشگری در حال توسعه ظرفیت‌های استان هستیم، ادامه داد: به زودی در شهرهای نخل تقی و کنگان دهکده گردشگری افتتاح خواهد شد که این موضوع ظرفیت خوبی را در جنوب استان ایجاد خواهد کرد.

وی تاکید کرد: این اقدام برای شهرهای شمالی استان نیز انجام خواهد شد که این مهم به رفاه و آسایش گردشگران به خصوص در ایام نوروز کمک می‌کند.

وی با اشاره به موضوع تعطیلی ادارات در روزهای پنج‌شنبه، عنوان کرد: بعد از تعطیلات اعمال نظر و تصمیم‌گیری در این خصوص انجام می‌شود لذا حوزه منابع انسانی استانداری باید ساعت و روز کاری در استان را اعلام کند.

استاندار بوشهر در خاتمه با تاکید بر اینکه یکی از خواسته‌های مردم گناوه تکمیل فاضلاب این شهر است، اظهار کرد: در سفر ریاست جمهوری به استان، حدود یک هزار و ۶۶۹ میلیارد تومان اعتبار برای استان گرفته‌ایم و در این اعتبار فاضلاب گناوه و دیلم نیز لحاظ شده که مبلغ آن اعلام خواهد شد، این اعتبار به ساماندهی فاضلاب این دو شهر ساحلی کمک خواهد کرد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها