کد خبر : 174312
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۵

دستگیری ۵ نفر از اراذل و اوباش در کرمان

دستگیری ۵ نفر از اراذل و اوباش در کرمان

ایسنا/کرمان فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از شناسائی و دستگیری ۵ نفر از اراذل و اوباش سابقه دار در عملیات ماموران پایگاه امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد. سرهنگ مهدی پور امینائی  اظهار کرد: در پی گزارشات متعدد مبنی بر تهدید و قدرت نمایی تعدادی از اراذل اوباش در سطح شهرکرمان مراتب به صورت ویژه در دستور

دستگیری ۵ نفر از اراذل و اوباش در کرمان

ایسنا/کرمان فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از شناسائی و دستگیری ۵ نفر از اراذل و اوباش سابقه دار در عملیات ماموران پایگاه امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ مهدی پور امینائی  اظهار کرد: در پی گزارشات متعدد مبنی بر تهدید و قدرت نمایی تعدادی از اراذل اوباش در سطح شهرکرمان مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی و شناسایی مخفیگاه متهمان، در نهایت پس از هماهنگی با دستگاه قضائی و طی چندین عملیات ضربتی، ۵ نفر از اراذل و اوباش را که در سوابق خود مشارکت در نزاع دسته جمعی و قتل نیز داشتند را دستگیر کردند.

به گزارش ایسنا و به نقل ازپایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند، بیان کرد: پلیس در مقابل برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی قاطعانه ایستاده است و اجازه نخواهد داد اینگونه افراد با اقدامات خود امنیت مردم را به خطر بیندازند.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها