کد خبر : 187380
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۲

دشمنان هرگز نمی توانند بر اصول و آرمان‌های نظام اسلامی غلبه کنند

دشمنان هرگز نمی توانند بر اصول و آرمان‌های نظام اسلامی غلبه کنند

ایسنا/کرمان امام جمعه رفسنجان تاکید کرد: دشمنان هرگز نخواهند توانست‌ که بر اصول، ارزش‌ها و آرمان‌های ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی غلبه پیدا کنند. حجت الاسلام”اصغر عسکری” امروز در حاشیه مراسم چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی خودرویی و موتوری در شهر رفسنجان اظهار کرد: ملت ما سختی ها و دشواری

دشمنان هرگز نمی توانند بر اصول و آرمان‌های نظام اسلامی غلبه کنند

ایسنا/کرمان امام جمعه رفسنجان تاکید کرد: دشمنان هرگز نخواهند توانست‌ که بر اصول، ارزش‌ها و آرمان‌های ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی غلبه پیدا کنند.

حجت الاسلام”اصغر عسکری” امروز در حاشیه مراسم چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی خودرویی و موتوری در شهر رفسنجان اظهار کرد: ملت ما سختی ها و دشواری ها را در راه مبارزه با مخالفین‌ اسلام و انقلاب با تمام‌ وجود درک می کند و به صحنه می آید.

وی افزود: اکنون می بینید چه فتنه ها، مشکلات و مسائلی را بر ایران‌ تحمیل کردند، هشت سال ما را زیر سخت ترین تهاجمات نظامی قرار دادند و معجزات الهی و تحقق وعده الهی بود که خداوند کمک کرد تا مردم دوران دفاع مقدس را پشت سر گذاشتند.

امام جمعه رفسنجان بیان کرد: دشمنان فتنه ها، آشوب های داخلی و تهاجماتی ایجاد کردند و تحریم‌ ها را اعمال کردند و امروز خودشان شکست‌های شکننده را تجربه می کنند، خودشان در این تحریم‌ ها شکست خوردند و نتوانستند ملت مسلمان را از پا درآورند.

وی عنوان کرد: حرکت ها و پیروزی های صنعتی و علمی زیادی را در ایران شاهد هستیم‌.

عسکری در ادامه تصریح کرد: برگزاری انتخابات به عنوان جلوه های جمیل‌ از مشارکت مردمی و تحقق مردم سالاری دینی است که در هیچ شرایطی انتخابات و مراجعه به آرای مردم در دوران انقلاب طی این 42 سال‌ تعطیل نشد.

وی افزود: همه این‌ها جلوه‌هایی از تحقق وعده الهی بود که خداوند فرمود این وظیفه ماست که مسلمانان را یاری کنیم. خداوند در همه این صحنه‌ها، ملت ایران را کمک کرد. باید همواره در همه‌ عرصه ها و صحنه ها حضور داشته باشیم‌ و مطمئن‌ باشیم وعده های‌ الهی حق است‌.

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه دشمنان هرگز نخواهند توانست‌ که بر اصول، ارزش‌ها و آرمان‌های ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی غلبه پیدا کند، گفت: باید مسئولین در رفع مشکلاتی مردمی که همیشه در صحنه حضور دارند و از نظام‌ دفاع می کنند بکوشند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها