کد خبر : 70719
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸

دعوت از سفیر کشور خلق چین برای بازدید از دانشگاه ملایر

دعوت از سفیر کشور خلق چین برای بازدید از دانشگاه ملایر

  نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: به دعوت رئیس دانشگاه ملایر قرار است سفیر کشور خلق چین از این دانشگاه برای ایجاد تعاملات بین المللی مطلوب‌تر در خصوص صادرات مبل منبت و انگور و کشمش شهرستان ملایر بازدید کند. حجت الاسلام احد آزادیخواه به ظرفیت، توانمندی و پتانسیل بی نظیر دانشگاه ملایر

دعوت از سفیر کشور خلق چین برای بازدید از دانشگاه ملایر

  نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: به دعوت رئیس دانشگاه ملایر قرار است سفیر کشور خلق چین از این دانشگاه برای ایجاد تعاملات بین المللی مطلوب‌تر در خصوص صادرات مبل منبت و انگور و کشمش شهرستان ملایر بازدید کند.

حجت الاسلام احد آزادیخواه به ظرفیت، توانمندی و پتانسیل بی نظیر دانشگاه ملایر در حوزه‌های مختلف اشاره و اظهار کرد: با توجه به شاخص های مهم شهرستان ملایر در بخش کشاورزی، موقعیت جغرافیایی، تنوع آب و هوایی، وجود نیروی کار مناسب و تحصیل کرده و مزیت‌های خدادادی در زمینه محصولات کشاورزی همچون انگور، گردو، زعفران و داروهای گیاهی، باید از ظرفیت‌های دانشگاه ملایر به نحو مطلوب برای توسعه همه جانبه شهرستان استفاده کرد.

آزادیخواه با اشاره به ضرورت بازنگری در قوانین بخش کشاورزی، گفت: درخواست ما در نامه‌ای مکتوب از ریاست دانشگاه ملایر این بود که با توجه به ارتباط این دانشگاه جامع با دستگاه‌ها و نهادهای تصمیم ساز و بر اساس توانمندی‌های موجود در دانشکده منابع طبیعی و محیط زیست، دانشکده کشاورزی و علوم انسانی، کارگروهی با محوریت دانشگاه ملایر و همراهی دستگاه‌های مرتبط در این زمینه تشکیل شود.

وی ادامه داد: در همین ارتباط دانشگاه ملایر با همکاری دستگاه‌هایی از جمله محیط زیست، منابع طبیعی، امور آب و جهاد کشاورزی اقدامات لازم نسبت به بازنگری در قوانین موجود در حوزه‌های منابع طبیعی و آبخیزداری، آب، خاک، محیط زیست انجام و نظرات و پیشنهادات این کارگروه برای بهره برداری به اینجانب ارسال شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی عضو هیئت رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی از دعوت رئیس دانشگاه ملایر از سفیر کشور خلق چین برای بازدید از این دانشگاه و ایجاد تعاملات بین المللی مطلوب تر در خصوص صادرات مبل منبت و انگور و کشمش شهرستان ملایر خبر داد.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها