کد خبر : 205590
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲:۵۷

راهنمای خرید بهترین صفحه گردان کیک و شیرینی

راهنمای خرید بهترین صفحه گردان کیک و شیرینی

  اگر شماهم از آن دسته افرادی که علاقه‌مند به پخت شیرینی و کیک در منزل هستید؛ نیازمند یک‌سری وسیله برای کارتان هستید. بدون این ابزار، ممکن‌است شیرینی یا کیک شما باب میلتان نباشد. ابزاری که برای پخت نیازدارید ممکن‌است شامل: وردنه، قالب، صفحه‌گردان و… باشد؛ که هرکدام از این ابزار به‌جای خود کاربرد خاصی

 


اگر شماهم از آن دسته افرادی که علاقه‌مند به پخت شیرینی و کیک در منزل هستید؛ نیازمند یک‌سری وسیله برای کارتان هستید. بدون این ابزار، ممکن‌است شیرینی یا کیک شما باب میلتان نباشد. ابزاری که برای پخت نیازدارید ممکن‌است شامل: وردنه، قالب، صفحه‌گردان و… باشد؛ که هرکدام از این ابزار به‌جای خود کاربرد خاصی دارند.
ازجمله لوازم مورد نیاز برای پخت کیک، صفحه‌گردان کیک است. این دستگاه می‌تواند در تزئین کیک به‌شما کمک‌های فراوانی بکند. باقراردادن کیک روی صفحه‌گردان، می‌توانید کیکتان را به‌راحتی خامه‌کشی و تزئین کنید. بنابراین اگر شماهم جزء افرادی هستید که درمنزل کیک می‌پزید، حتما به‌این ابزار نیازمند خواهی‌شد.که میتوانید صفحه گردان های کیک و شیرینی را از فروشگاه های لوازم قنادی در اندازه ها و انواع مختلف تهیه کنید.
صفحه‌گردان کیک، همان‌طور که از اسم‌آن مشخص است، یک صفحه‌گردان در جنس‌هایی مانند فلزی، چوبی، شیشه‌ای یا پلاستیکی با پایه‌ثابت است. کیک روی این صفحه‌گردان قرار می‌گیرد و شما می‌توانید حرکت دادن دست، صفحه را بچرخانید. با چرخیدن صفحه‌گردان کیک، می‌توانید کیکتان را به دل‌خواه خامه‌کشی و انواع تزئین‌ها را برایش انجام دهید. باکمک این دستگاه، خامه‌کشی به‌صورت یک‌دست و یک‌نواخت صورت می‌گیرد. البته شما با کمک لوله‌ای می‌توانید از مراحل کارخود آگاه شوید. بازوی شما نیروی لازم را برای چرخش صفحه‌گردان کیک مشخص می‌کند‌.


انواع صفحه‌گردان کیک و شیرینی
صفحه‌گردان کیک انواع مختلفی شامل: پلاستیکی، شیشه‌ای، فلزی، آلومینیومی، ام‌دی‌اف و… است؛ که درادامه شرح می‌دهیم.
یکی از پرطرفدارترین صفحه‌گردان کیک، می‌تواند صفحه‌گردان پلاستیکی باشد. محبوبیت این مدل، به‌دلیل قیمت پایین و استفاده از پلاستیک درساخت آن می‌باشد. البته توجه کنید که این مدل را نمی‌توان در ماشین ظرف‌شویی شست و چرخش سریع و کارایی مادام‌العمر ( به‌دلیل جنس پلاستیکی) ندارد. نوع دیگر آن، صفحه‌گردان کیک فلزی است. 

برخلاف مدل قبلی، از محکم‌ترین و باکیفیت‌ترین صفحه‌گردان‌ها می‌باشد. این مدل دستگاه، مزیت‌هایی شامل: ضدزنگ بودن، شست‌وشوی آسان، چرخش سریع و روان، طول‌عمر زیاد و… می‌باشد. اگر به‌دنبال مدلی با کیفیت هستید حتما این مدل‌را پیشنهاد می‌شود. البته قیمت آن نسبت‌به بقیه مدل‌ها، کمی گران‌تر است.
از انواع دیگر صفحه‌گردان کیک، مدل شیشه‌ای می‌باشد. صفحه این مدل شیشه‌ای اما پایه آن فلزی می‌باشد. مشکل این مدل، حساس‌بودنش در مواجه با تغییر دمای ناگهانی و ضربه می‌باشد. ازنظر شست‌وشو بسیار راحت می‌باشد. صفحه‌گردان کیک آلومینیومی، فلزی سبک و ضدزنگ است. همچنین ازنظر سلامتی یک فلز قابل اطمینان می‌باشد. شست‌وشوی آن‌نیز راحت است. چرخش روان و سرعت بالا از مزیت‌های آن است. فقط توجه‌کنید که ازنظر قیمتی گران‌تر است. آخرین مدل صفحه‌گردان کیک، ام‌دی‌اف می‌باشد. درواقع سنگین‌ترین نمونه صفحه‌گردان کیک به همین مدل برمی‌گردد‌. وزن این‌کار، سبب شده تا چرخش نرم و درمدت زمان زیادی داشته باشد‌. 

 


روش‌های نگهداری از صفحه‌گردان کیک و شیرینی
برای نگهداری از صفحه‌گردان کیک، روش‌های بسیار خاصی وجودندارد. باید توجه‌کرد که نسبت‌به جنس صفحه‌گردان از روش‌های مختلفی از آن نگهداری کنید. برای مثال اگر صفحه‌گردان شما شیشه‌ای باشد، درجایی به‌دور از ضربه از آن نگه‌داری کنید. همچنین از گذاشتن جسم سنگین به‌روی صفحه‌گردان‌ها اجتناب کنید. صفحه‌گردان کیک با جنس چوبی، نباید در رطوبت بسیار زیاد قرار بگیرد؛ زیرا امکان خراب‌شدن آن وجود دارد.سعی کنید این وسیله را درجایی خشک و جایی که فشاری به‌آن وارد نشود، قرار دهید.


نکات مهم هنگام خرید صفحه‌گردان کیک و شیرینی
هنگام خرید صفحه‌گردان کیک باید به یک‌سری نکات توجه لازم را داشته‌باشید. توجه کنید که خریدتان را ازجایی مطمئن انجام دهید. فروشگاه لوازم قنادی قناد برتر بهترین کیفیت‌های صفحه‌گردان کیک را می‌تواند در اختیار شما قرار دهد. یکی از نکاتی که هنگام خرید باید به‌آن توجه کنید؛ قیمت محصول می‌باشد. قبل از اقدام به‌خرید، از بودجه خود اطمینان حاصل فرمایید. بااین کار مدل‌هایی که نمی‌توانید تهیه کنید معلوم شده و انتخاب برای شما آسان خواهدشد.
نکته دیگری که هنگام خرید صفحه‌گردان کیک باید به‌آن توجه کنید؛ جنس صفحه‌گردان می‌باشد‌. درابتدا شما باید درنظر بگیرید که کدام جنس بیش‌تر برای شما کارایی دارد. اگر برای استفاده مکرر و کیک‌های سنگین می‌خواهید صفحه‌گردان تهیه کنید، خرید صفحه‌گردان‌های فلزی و آلومینیومی برای‌شما گزینه مناسب‌تری است. اگر زیاد حرفه‌ای نیستید و نمیخواهید هزینه زیادی برای این ابزار خرج کنید، بهتراست از صفحه‌گردان‌های پلاستیکی و چوبی استفاده کنید. هنگام خرید، به شست‌وشوی آسان نیز حتما توجه داشته‌باشید. معمولا صفحه گردان‌های ام‌دی‌اف، مراقبت بیش‌تری را می‌خواهند و باید کم‌تر زیر آب باشند. 
یکی دیگر از نکاتی که می‌توانید به‌آن توجه کنید، چرش آسان صفحه‌گردان کیک می‌باشد. قبل از خرید محصول، چرخش آن را امتحان کنید. چندین بار بادست بچرخانید که درصورت مشکل آن‌را تعویض کنید. بهترین مدل این دستگاه زمانی است که با یک چرخش ساده در چند دقیقه سریع و روان بچرخد. باید درهنگام خرید به اندازه صفحه بشقاب‌ها نیز توجه کنید. اندازه صفحه بشقاب‌ها، باهم متفاوت است. شما باید باتوجه به حداکثر اندازه کیکی که درست می‌کنید، صفحه بشقاب نیز انتخاب کنید. باید توجه داشت که صفحات کوچک چسبندگی کم‌تری دارد؛ و شما می‌توانید به‌راحتی خامه‌کشی را انجام دهید.

 

خرید لوازم قنادی با کیفیت از مراکز معتبر

از دیگر نکاتی که باید توجه کنید، برند و کیفیت صفحه‌گردان کیک می‌باشد. همیشه به‌دنبال محصولی باشید که دارای نام و شناخته شده باشد. این محصولات اصولاً از قبل تست شده و کیفیت بالا و خوبی دارند. تجربه نشان داده در عین وجود کالای باکیفیت، شناخته شده و برند، نباید به‌سراغ کالاهای ناشناخته در بازار رفت؛ چراکه کیفیت لازم و کافی، ندارند و با خرید محصولاتی همچون از این دسته‌ها، وقت و هزینه خود را تلف می‌کنید. پس حتما خرید مواد شناخته‌شده و با کیفیت را فراموش نکنید تا بامشکل مواجه نشوید. اصولا خرید این محصولات، به کمی دقت و جست‌وجو نیاز دارد. پس از دقت کامل و گشتن درباره بهترین محصول، می‌توانید به‌نسبت نیازتان یک محصول عالی را تهیه و استفاده کنید. فروشگاه لوازم قنادی قناد برتر، بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات را به‌شما ارائه می‌دهد. شما می‌توانید باخیال راحت هرچه که نیاز دارید را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت تهیه کنید.همچنین میتوانید برای خرید لوازم تولد به سایت این فروشگاه نیز مراجعه نمایید.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها