کد خبر : 126197
تاریخ انتشار : شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹

رای اعضای شورا به یک فوریت انتخاب ۲۳ نفر قائم مقام ذی‎حساب شهرداری تهران

رای اعضای شورا به یک فوریت انتخاب ۲۳ نفر قائم مقام ذی‎حساب شهرداری تهران

یک فوریت لایحه شهردار تهران در خصوص معرفی ۲۳ نفر از کارکنان رسمی شهرداری تهران جهت انتصاب به عنوان قائم مقام ذی‎حساب در دویست و هشتاد و یکمین جلسه علنی شورا مورد بررسی اعضا قرار گرفت و به تصویب رسید. به گزارش ایسنا، یک فوریت لایحه شهردار تهران در خصوص معرفی ۲۳ نفر از کارکنان رسمی

رای اعضای شورا به یک فوریت انتخاب ۲۳ نفر قائم مقام ذی‎حساب شهرداری تهران

یک فوریت لایحه شهردار تهران در خصوص معرفی ۲۳ نفر از کارکنان رسمی شهرداری تهران جهت انتصاب به عنوان قائم مقام ذی‎حساب در دویست و هشتاد و یکمین جلسه علنی شورا مورد بررسی اعضا قرار گرفت و به تصویب رسید.

به گزارش ایسنا، یک فوریت لایحه شهردار تهران در خصوص معرفی ۲۳ نفر از کارکنان رسمی شهرداری تهران جهت انتصاب به عنوان قائم مقام ذی‎حساب در دویست و هشتاد و یکمین جلسه علنی شورا مورد بررسی قرار گرفت.

محمدرضا زارعلی مدیر کل ذیحسابی شهرداری تهران در خصوص یک فوریت این لایحه گفت: به‎طور طبیعی برخی ذیحسابان ارتقاء پیدا کرده یا بازنشسته می‌شوند، لذا به جانشین نیاز دارند. این ۲۳ نفر که به شهردار تهران معرفی شده‎اند، کسانی هستند که از مجاری خاص و قانونی عبور کرده و به شورا معرفی شده‎اند که پس از طی مراحل قانونی، تایید شوند.

سید حسن رسولی در قالب پرسشی گفت: آیا در معارفه این افراد به ضوابط مصوب شورا در ارتباط با نحوه انتخاب و شناسایی عمل شده است؟

مجید فراهانی در این خصوص گفت: فعلا در مرحله یک فوریت هستیم و آن را به رای می‌گذاریم تا انتخاب ذی‎حساب و قائم مقام ذی‎حساب تصویب شود و سپس به هنگام تعیین ذیحساب به سراغ ضوابط می‌رویم. در واقع رسیدگی به ضوابط با رای ما صورت می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، یک فوریت این لایحه به رای گذاشته شد و با ۱۴ رای موافق به تصویب رسید.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها