کد خبر : 126631
تاریخ انتشار : شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۳

رهنمودهای امام جمعه را سرمشق برنامه های فرهنگی خود قرار می‌دهیم

رهنمودهای امام جمعه را سرمشق برنامه های فرهنگی خود قرار می‌دهیم

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: منویات و نگرانی های نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه خط قرمز عملکرد ما است.    به گزارش ایسنا منطقه کرمانشاه، امید قادری در  خصوص دیدارش با آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه اظهار کرد:

رهنمودهای امام جمعه را سرمشق برنامه های فرهنگی خود قرار می‌دهیم 
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: منویات و نگرانی های نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه خط قرمز عملکرد ما است.
 
 به گزارش ایسنا منطقه کرمانشاه، امید قادری در  خصوص دیدارش با آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه اظهار کرد: با توجه به نگرانی هایی که آیت الله علماء در خصوص نحوه برگزاری جشنواره های نوروزی داشتند، به همراه رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری خدمت ایشان رسیده و باارائه توضیحات لازم نگرانی های شان رفع شد.
 
 وی افزود: آیت‌الله علماء در این نشست دغدغه هایی را مطرح و رهنمودهای لازم را ارائه کردند که بدون تردید در دستور کار و سرمشقی برای کارهای فرهنگی این اداره کل خواهد بود.
 
  قادری همچنین در خصوص حواشی پیش آمده در خصوص برگزاری مراسم افتتاحیه جشنواره «کرمانشاه پایتخت نوروز ایران» گفت: برای برگزاری این مراسم همه جوانب برای پرهیز از هرگونه حاشیه ای توسط تیم اجرایی شهرداری کرمانشاه لحاظ گردید و حتی از یک مجری ارزشی ملی (آقای نظام اسلامی) که چهره ای شناخته شده است استفاده شد که انصافاً حضورشان کل حاشیه ها را حذف و این مراسم بدون کمترین مساله ای و با رعایت شئونات اسلامی و با حضور بیش از 10 هزار نفر از مردم کرمانشاه و گردشگران برگزار شد.
 
 مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه همچنین در خصوص برگزاری برنامه هایی در روستاهای منطقه اورامانات که با حواشی همراه شده است، اظهار کرد: اداره کل میراث فرهنگی استان هیچ گونه دخالتی در برگزاری این مراسم نداشته و ندارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها