کد خبر : 127332
تاریخ انتشار : شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۸

روز پرفروغ نمایندگان سفیدشهر در لیگ دسته سه فوتبال کشور

روز پرفروغ نمایندگان سفیدشهر در لیگ دسته سه فوتبال کشور

تیم‌های ذوالفقار و ستاره سرخ سفیدشهر در هفته سیزدهم لیگ دسته سوم فوتبال کشور پیروز از میدان خارج شدند. به گزارش خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان در آران و بیدگل ، عصر روز گذشته(یکشنبه) در یک هوای سرد در مجموعه ورزشی شهید کوچکی سفیدشهر تیم ستاره سرخ به دلیل عدم حضور تیم هیرکانی چالوس با نتیجه

تیم‌های ذوالفقار و ستاره سرخ سفیدشهر در هفته سیزدهم لیگ دسته سوم فوتبال کشور پیروز از میدان خارج شدند.

به گزارش خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان در آران و بیدگل ، عصر روز گذشته(یکشنبه) در یک هوای سرد در مجموعه ورزشی شهید کوچکی سفیدشهر تیم ستاره سرخ به دلیل عدم حضور تیم هیرکانی چالوس با نتیجه ۳ بر صفر برنده شد و تیم ذوالفقار دیگر تیم سفیدشهر موفق شد در دیداری سخت تیم پیشگامان نفت ایرانیان تهران را شکست دهد.

تیم ذوالفقار که از مدعیان صعود به لیگ دسته دوم کشور و مدعی قهرمانی گروه است در دیداری تاکتیکی و منطقی تیم نفت ایرانیان را در ورزشگاه نفت تهران شکست داد تا امید دوست داران فوتبال سفیدشهر را برای داشتن یک نماینده در لیگ دو کشور زنده نگه دارد.

تیم ستاره سرخ دیگر تیم سفیدشهر با نتیجه ۳ بر صفر با عدم حضور نماینده چالوس با اعلام نماینده فدراسیون و عوامل اجرایی بازی برنده شد و با این برد امید خود را برای حفظ جایگاه در مرحله دوم کشور افزایش داد تا در سالهای بعد برنامه ریزی بهتری برای حضور در مسابقات فوتبال لیگ سه کشور داشته باشد.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها