کد خبر : 205599
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳

رویداد Oppo Inno Day در 14 دسامبر تایید شد

رویداد Oppo Inno Day در 14 دسامبر تایید شد

به گزارش خبر روز و به نقل از gsmarena امروز Oppo به ما اطلاع داد که چهارمین رویداد فناوری سالانه آن، Inno Day 2022، در قالب مجازی در 14 دسامبر برگزار خواهد شد. موضوع آن “قدرت بخشیدن به آینده ای بهتر” است و طبق شایعات گذشته، Find N2 و Find N2 Flip تاشو هستند. می

به گزارش خبر روز و به نقل از gsmarena امروز Oppo به ما اطلاع داد که چهارمین رویداد فناوری سالانه آن، Inno Day 2022، در قالب مجازی در 14 دسامبر برگزار خواهد شد. موضوع آن “قدرت بخشیدن به آینده ای بهتر” است و طبق شایعات گذشته، Find N2 و Find N2 Flip تاشو هستند. می تواند به همین مناسبت اعلام شود. از آنجایی که Find N اصلی در Inno Day سال گذشته عرضه شد، منطقی است.

در بیانیه مطبوعاتی که جزئیات مربوط به Inno Day 2022 را فاش می کند، اشاره شده است که رویداد امسال “شاهد معرفی چندین فناوری پیشرفته جدید خواهد بود که تحت چهار ابتکار هوشمند اوپو در زمینه سرگرمی هوشمند، بهره وری هوشمند، سلامت هوشمند و یادگیری هوشمند توسعه یافته اند”. این به معنای خیلی بیشتر از موارد تاشو است، اما باید منتظر بمانیم و ببینیم.

Oppo Inno Day event confirmed for December 14, Find N2 and Find N2 Flip expected

خوشبختانه، انتظار زیادی برای انجام دادن نداریم: Oppo Inno Day از ساعت 9 صبح CET / 8 صبح به وقت گرینویچ / 13:30 IST / 16:00 CST در تاریخ 14 دسامبر در وب سایت رسمی شرکت پخش می شود.

اگر آشنا نیستید، Inno Day “رویداد امضایی Oppo است که از طریق آن فناوری های نوظهور را بررسی می کند و دستاوردهای خود را در سال گذشته برجسته می کند”. اولین مورد در سال 2019 برگزار شد، زمانی که ساعت اولیه Oppo رونمایی شد، سپس در سال 2020 مفهوم تلفن رول شونده را دیدیم و در سال 2021 NPU MariSilicon X در کنار Find N معرفی شد. تراشه سپس به Find X5 راه یافت. حرفه ای چند ماه بعد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها