کد خبر : 124696
تاریخ انتشار : جمعه ۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۲

ریاست هیئت ورزش‌های سه‌گانه زنجان به علی مشهدلو رسید

ریاست هیئت ورزش‌های سه‌گانه زنجان به علی مشهدلو رسید

ایسنا/زنجان با کسب حداکثر آرای اعضای مجمع انتخابات، سکان هدایت هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان زنجان بعد از رسول مشهدلو (پدر) به علی مشهدلو (پسر) رسید. مجمع انتخابات هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان زنجان ، ظهر امروز (۲۷ اسفندماه)، با حضور اعضای مجمع و رئیس فدراسیون ورزش‌های سه‌گانه در سالن کنفرانس اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار

ریاست هیئت ورزش‌های سه‌گانه زنجان به علی مشهدلو رسید

ایسنا/زنجان با کسب حداکثر آرای اعضای مجمع انتخابات، سکان هدایت هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان زنجان بعد از رسول مشهدلو (پدر) به علی مشهدلو (پسر) رسید.

مجمع انتخابات هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان زنجان ، ظهر امروز (۲۷ اسفندماه)، با حضور اعضای مجمع و رئیس فدراسیون ورزش‌های سه‌گانه در سالن کنفرانس اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار شد تا اعضای مجمع بعد از ارائه گزارش تنها کاندیدای این مجمع، آرای خود را در صندوق بیاندازند.

ریاست هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان زنجان که از ۵ خردادماه ۹۵ در دست رسول مشهدلو بود، با برگزاری این مجمع و بعد از گذشت چند ماه از اداره این هیئت به صورت سرپرستی، سرانجام با کسب ۱۴ رأی (نماینده آموزش‌وپرورش به همراه روسای شهرستان خرم‌دره و طارم غایب بودند) به علی مشهدلو رسید تا بعد از پدر، سه‌گانه زنجان توسط پسر که همانند پدرش از جنس این ورزش است، سپرده شود.

هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان زنجان قبل از سال ۹۵ چند رئیس هیئت به خود دیده که اکثر سکان‌داران این هیئت را شهرداران زنجان تشکیل می‌دادند. بعد از محمد عزیزی (شهردار اسبق زنجان) که تا سال ۸۸ به ‌عنوان رئیس این هیئت در رأس ورزش‌های سه‌گانه استان زنجان حضور داشت، سیدناصر موسوی یکی دیگر از شهرداران اسبق زنجان با کسب ۱۷ رأی توانست هدایت این هیئت را در تاریخ ۱۶ اردیبهشت‌ماه سال ۸۹ بر عهده بگیرد.

ریاست موسوی در این هیئت نیز دوام چندانی نداشت و با برگزاری مجمع انتخابات در تاریخ ۲۰ اسفندماه سال ۹۱ بود که علی‌اوسط بیگدلی با کسب ۱۶ رأی سکان هدایت هیئت ورزش‌های سه‌گانه زنجان را در دست گرفت تا اینکه محسن امین به عنوان یکی دیگر از شهرداران اسبق زنجان، حکم سرپرستی را در تاریخ ۲۳ تیرماه ۹۳ از دست رئیس فدراسیون دریافت کرد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها