کد خبر : 132263
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴

زنجان دومین مرکز سرد استان شد

زنجان دومین مرکز سرد استان شد

ایسنا/زنجان سرپرست گروه پیش‌بینی و پیش‌آگاهی جوی اداره‌کل هواشناسی استان زنجان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته زنجان دومین مرکز سرد استان شد. سونا صرفی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، زنجان با میزان دمای ۷ درجه سانتی‌گراد زیر صفر، به عنوان دومین مرکز استان سرد کشور به ثبت رسید. همچنین پری با ۱۱

زنجان دومین مرکز سرد استان شد

ایسنا/زنجان سرپرست گروه پیش‌بینی و پیش‌آگاهی جوی اداره‌کل هواشناسی استان زنجان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته زنجان دومین مرکز سرد استان شد.

سونا صرفی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، زنجان با میزان دمای ۷ درجه سانتی‌گراد زیر صفر، به عنوان دومین مرکز استان سرد کشور به ثبت رسید. همچنین پری با ۱۱ درجه سانتی‌گراد زیر صفر و ماه‌نشان با ۱۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقطه این استان گزارش شدند.

وی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته در بین مراکز شهرستان‌های استان زنجان نیز قیدار با منفی ۱۰ درجه سانتی‌گراد سردترین شهرستان این استان ثبت شد و میزان دمای فعلی هوای شهر زنجان منفی ۵ درجه سانتی‌گراد است که نسبت به روز گذشته در همین ساعت ۱۲ درجه سانتی‌گراد سردتر شده است.

صرفی تصریح کرد: برودت هوا تا صبح فردا (یکشنبه ۲۴ اسفندماه) در این استان استقرار خواهد داشت و از طرف بعد از ظهر با خروج توده هوای سرد از این منطقه، میزان دمای استان روند افزایش خواهد داشت.

سرپرست گروه پیش‌بینی و پیش‌آگاهی جوی اداره‌کل هواشناسی استان زنجان خاطرنشان کرد: طی امروز و فردا (۲۳ و ۲۴ اسفندماه) آسمان زنجان صاف تا قسمتی ابری خواهد بود و بارندگی نیز اتفاق نخواهد افتاد اما طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری احتمال بارش‌های پراکنده در برخی از نقاط این استان وجود دارد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها