کد خبر : 116256
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶

«سازگاری و سازگارسازی الکترومغناطیسی»

«سازگاری و سازگارسازی الکترومغناطیسی»

انجمن علمی دانشجویی مهندسی برق دانشگاه الزهرا (س) با همکاری انجمن علمی دانشجویی مخابرات دانشگاه رازی، وبینار «سازگاری و سازگارسازی الکترومغناطیسی» را برگزار می کند. به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، “سیستم های الکترونیکی و الکترومغناطیسی”، “حفاظت و فیلترهای تداخل الکترومغناطیسی”، “تحلیل رفتار الکترومغناطیسی بوردهای مدارچاپی”، “سازگاری در سطح مدارهای مجتمع” و “نرم‌افزارهای شبیه‌سازی” از جمله

«سازگاری و سازگارسازی الکترومغناطیسی»  

انجمن علمی دانشجویی مهندسی برق دانشگاه الزهرا (س) با همکاری انجمن علمی دانشجویی مخابرات دانشگاه رازی، وبینار «سازگاری و سازگارسازی الکترومغناطیسی» را برگزار می کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، “سیستم های الکترونیکی و الکترومغناطیسی”، “حفاظت و فیلترهای تداخل الکترومغناطیسی”، “تحلیل رفتار الکترومغناطیسی بوردهای مدارچاپی”، “سازگاری در سطح مدارهای مجتمع” و “نرم‌افزارهای شبیه‌سازی” از جمله مباحث و موضوعاتی مورد بررسی در این وبینار است.

این برنامه با سخنرانی دکتر میلاد مهری ـ عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی برق دانشگاه الزهرا (س)، روز پنج‌شنبه ۱۱ آذر ساعت ۱۰ الی ۱۲، به صورت آنلاین در بستر اسکای روم برگزار می شود.

علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام به لینک https://rooydadestan.ir/?p=۲۹۰۶۸ مراجعه کنند.

«سازگاری و سازگارسازی الکترومغناطیسی»  

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها