کد خبر : 132462
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱

سرمربی خارجی تیم ملی هندبال در سال ۹۹ معرفی می‌شود؟

سرمربی خارجی تیم ملی هندبال در سال ۹۹ معرفی می‌شود؟

فدراسیون هندبال قرار بود نام سرمربی خارجی تیم ملی هندبال امید را قبل از پایان سال معرفی کند اما هنوز این گزینه خارجی معرفی نشده است. به گزارش ایسنا، فدراسیون هندبال حدود یکسالی است که می خواهد سرمربی درجه یک خارجی استخدام کند. رییس فدراسیون هندبال چند ماه قبل اعلام کرد که با یک گزینه

سرمربی خارجی تیم ملی هندبال در سال ۹۹ معرفی می‌شود؟

فدراسیون هندبال قرار بود نام سرمربی خارجی تیم ملی هندبال امید را قبل از پایان سال معرفی کند اما هنوز این گزینه خارجی معرفی نشده است.

به گزارش ایسنا، فدراسیون هندبال حدود یکسالی است که می خواهد سرمربی درجه یک خارجی استخدام کند. رییس فدراسیون هندبال چند ماه قبل اعلام کرد که با یک گزینه به تفاهم رسیده و قرار بود تا قبل از پایان سال ۹۹ این گزینه معرفی شود. با وجودی که تنها چند روز تا پایان سال بیشتر باقی نمانده اما هنوز این گزینه معرفی نشده است.

البته گویا برگه قرارداد با گزینه سرمربیگری خارجی تیم ملی نوشته و برای او ارسال شده است. باید دید فدراسیون هندبال تا قبل از پایان سال با این سرمربی خارجی برای تیم ملی هندبال به توافق نهایی خواهد رسید ؟ تیم ملی هندبال ایران مسابقات قهرمانی آسیا (انتخابی قهرمانی جهان) و بازی های آسیایی را پیش رو دارد و باید با تعطیلی لیگ های اروپایی و آزاد شدن لژیونرهای ایرانی اردوهای تیم ملی هندبال آغاز شود. بنابراین به نظر می رسد باید هر چه زودتر تکلیف سرمربی تیم ملی مشخص شود.

تیم ملی هندبال ایران آخرین بار در بهمن ۹۸ در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کرد و بعد از آن در هیچ مسابقه رسمی حاضر نشد. اردوهای تیم ملی هم بعد از مسابقات قهرمانی آسیا دیگر تشکیل نشده است. علیرضا حبیبی آخرین سرمربی تیم ملی هندبال ایران بود که اوایل خرداد ۹۹ بعد از آسیب‌شناسی نتایج تیم ملی در دو تورنمنت انتخابی المپیک ۲۰۲۰ و قهرمانی آسیا از سمت خود کناره‌گیری کرد.

فدراسیون هندبال ۱۴ دی ۹۹ اسامی کادر فنی تیم ملی هندبال امید را اعلام کرد و قرار بود این تیم پشتوانه تیم ملی بزرگسالان باشد اما هنوز این تیم تشکیل نشده است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها