کد خبر : 132719
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۷

شادی چهارشنبه سوری را به عزا تبدیل نکنیم

شادی  چهارشنبه سوری  را به عزا تبدیل نکنیم

ایسنا/اردبیل رییس اورژانس استان اردبیل گفت: با توجه به درگیری کادر درمان و بیمارستان‌ها به مسئله کرونا، شهروندان از تحمیل هرگونه بار اضافی ناشی از رفتارهای غیر متعارف در چهارشنبه سوری، به کادر درمان و بیمارستان‌ها جلوگیری کنند . مجید غریبانیدر گفت و گو با ایسنا با ابراز قدردانی از مردم فهیم اردبیل بخاطر رعایت موارد

شادی  چهارشنبه سوری  را به عزا تبدیل نکنیم 

ایسنا/اردبیل رییس اورژانس استان اردبیل گفت: با توجه به درگیری کادر درمان و بیمارستان‌ها به مسئله کرونا، شهروندان از تحمیل هرگونه بار اضافی ناشی از رفتارهای غیر متعارف در چهارشنبه سوری، به کادر درمان و بیمارستان‌ها جلوگیری کنند .

مجید غریبانیدر گفت و گو با ایسنا با ابراز قدردانی از مردم فهیم اردبیل بخاطر رعایت موارد بهداشتی و پروتکل‌های بهداشتی کرونا  اظهار کرد:  شهروندان در جشن چهارشنبه سوری، از هرگونه رفتار و حرکت‌های مخاطره آمیز، پرهیز کنند تا خدای ناکرده شادی‌ها به عزا تبدیل نشود .

رئیس اورژانس استان اردبیل افزود: سال گذشته بخاطر رعایت موارد ایمنی و بهداشتی از سوی شهروندان خوشبختانه آمار مصدومیت های ناشی از حوادث چهارشنبه سوری با کاهش همراه بود به طوری که امسال نیز  با رعایت نکات ایمنی و پروتکل های بهداشتی، از سوی هموطنان شاهدکاهش مصدومیت‌ها و تلفات باشیم .

وی ادامه داد: نظارت خانواده‌ها بر روی فرزندان و بخصوص نوجوانان ضروری است و باید خانواده‌ها فرزندان خود را از نگهداری هرگونه مواد آتش زا و خطر آفرین در منزل خصوصا، در کنار وسایل گازسوز و برقی، باز دارند.

غریبانی با اشاره به شیوع ویروس کرونا از نوع انگلیسی در اردبیل تصریح کرد: با توجه به مشاهده چند مورد ویروس انگلیسی کرونا، هموطنان با پر هیز از دورهمی‌ها، خصوصا دورهمی‌های غیر خانوادگی، و با رعایت فاصله، جشن چهارشنبه سوری را در فضای باز و با رعایت ایمنی های لازم  برگزار کنند .

رییس اورژانس استان اردبیل خاطرنشان کرد: با توجه به درگیری کادر درمان و بیمارستان‌ها به مسئله کرونا، شهروندان حتما با رعایت نکات ایمنی از تحمیل بار اضافی ناشی از رفتارهای غیر متعارف در چهارشنبه سوری، به کادر درمان و بیمارستان ها جلوگیری کنند .

وی اضافه کرد : در صورت بروز هرگونه حادثه ای شهروندان حتما با اورژانس و آتش نشانی تماس گرفته و از انجام کارهای خودسرانه خودداری کنند .

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها