کد خبر : 197568
تاریخ انتشار : شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۹

شایعه: تاریخ انتشار احتمالی بازی Next Dark Pictures به صورت آنلاین لو رفت

شایعه: تاریخ انتشار احتمالی بازی Next Dark Pictures به صورت آنلاین لو رفت

به گزارش خبر روز و به نقل از gametplay تاریخ انتشار پروژه آینده Supermassive Games، The Dark Pictures Anthology: The Devil in Me، احتمالاً به صورت آنلاین به بیرون درز می کند. در سال 2015، توسعه دهنده Supermassive Games اولین بازی تعاملی درام ترسناک خود را با نام Until Dawn منتشر کرد. گیم پلی شامل

به گزارش خبر روز و به نقل از gametplay تاریخ انتشار پروژه آینده Supermassive Games، The Dark Pictures Anthology: The Devil in Me، احتمالاً به صورت آنلاین به بیرون درز می کند.

در سال 2015، توسعه دهنده Supermassive Games اولین بازی تعاملی درام ترسناک خود را با نام Until Dawn منتشر کرد. گیم پلی شامل اتفاقات زمانی سریع و تصمیم گیری بود که در نهایت سرنوشت شخصیت ها را تعیین کرد. از آن زمان، توسعه‌دهنده مجموعه‌ای از بازی‌های آنتولوژی را با همان نوع گیم‌پلی با عنوان The Dark Pictures Anthology ساخت. قسمت بعدی با عنوان The Dark Pictures Anthology: The Devil in Me نامگذاری خواهد شد.

Rumor: Possible Release Date for Next Dark Pictures Game Leaked Online

Supermassive Games از زمان انتشار اولین نسخه در سال 2019، هر سال یک قسمت جدید Dark Pictures Anthology منتشر کرده است. The Devil in Me قرار است اواخر امسال وارد بازار شود، و اکنون ممکن است بدانیم این بازی چه زمانی منتشر می شود.

The Dark Pictures Anthology: The Devil in Me به طور رسمی در اکتبر 2021 فاش شد و در حال حاضر تاریخ اکران مشخصی ندارد اما در پاییز امسال به بازار خواهد آمد. به طور سنتی بازی‌ها در نزدیکی هالووین منتشر می‌شوند و دو قسمت آخر آن در اواخر اکتبر منتشر شد. یک پست اخیر از Aggioranmenti Lumia نشان می دهد که بازی یک ماه از تاریخ انتشار سنتی عقب خواهد افتاد. Aggioranmenti Lumia به طور منظم موارد افشای اطلاعات را منتشر می کند. به گزارش لومیا The Dark Pictures Anthology: The Devil in Me در تاریخ 30 نوامبر وارد بازار می شود.

این تاریخ انتشار خاص کمی عجیب به نظر می رسد. همانطور که قبلا ذکر شد، بازی ها به طور سنتی در پاییز و معمولا قبل از هالووین به منظور استفاده از فصل منتشر می شوند. عجیب‌تر این است که 30 نوامبر روز چهارشنبه است زیرا بازی‌های ویدیویی به طور سنتی در سه‌شنبه یا جمعه منتشر می‌شوند. یکی از جدیدترین بازی هایی که این قالب را شکسته، God of War: Ragnarok است که در روز چهارشنبه 9 نوامبر منتشر خواهد شد. با این حال، اوایل این ماه، PlayStation Game Size ادعا کرد که The Dark Pictures: The Devil in Me در تاریخ عرضه خواهد شد. در عوض 21 اکتبر. باید دید هر کدام از منابع صحیح است یا خیر.

The Dark Pictures Anthology: The Devil in Me پایان فصلی است که Supermassive Games به عنوان فصل اول سریال توصیف کرده بود. اوایل سال جاری، توسعه دهنده The Dark Pictures توسط Nordisk Games خریداری شد. در حال حاضر مشخص نیست که آیا مالک جدید این شرکت می‌خواهد این مجموعه را ادامه دهد یا خیر.

The Dark Pictures: The Devil in Me اواخر امسال برای PC، PS4، PS5، Xbox One و Xbox Series X/S منتشر خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها