کد خبر : 126575
تاریخ انتشار : شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶

شعار مرگ بر آمریکا، یک شعار اعتقادی است

شعار مرگ بر آمریکا، یک شعار اعتقادی است

امام جمعه همدان با بیان اینکه برخی از افراد علت وقوع سیل را سر دادن شعار مرگ بر آمریکا می‌دانند گفت: افراد باید منطقی و واقع بینانه این موضوع را تحلیل کنند و نگاه سطحی نداشته باشند. به گزارش خبرگزاری ایسنا، منطقه همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی ظهر امروز در خطبه آیین سیاسی.

شعار مرگ بر آمریکا، یک شعار اعتقادی است
امام جمعه همدان با بیان اینکه برخی از افراد علت وقوع سیل را سر دادن شعار مرگ بر آمریکا می‌دانند گفت: افراد باید منطقی و واقع بینانه این موضوع را تحلیل کنند و نگاه سطحی نداشته باشند.
به گزارش خبرگزاری ایسنا، منطقه همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی ظهر امروز در خطبه آیین سیاسی. عبادی نماز جمعه همدان اظهار کرد: شعار مرگ بر آمریکا، یک شعار اعتقادی و به معنای مبارزه با استکبار علیه عربستان سعودی، آمریکا و انگلیس است و در این شعار به هیچ عنوان با مردم آمریکا کاری نداریم چرا که ممکن است برخی از مردم آنها مستضعف و در کشورهای اسلامی ملت مستکبر وجود داشته باشد و شعار مرگ بر آمریکا در راستای مبارزه با ظلم و کشورهای مستگبر است.
وی با اشاره به وقوع سیل اخیر بیان کرد: بسیاری از افراد معتقدند که گناهکار بودن مردم نیز عاملی در وقوع سیل است که این تفکر اشتباه بوده و البته من منکر و مخالف تاثیر گناه نیستم اما تنها و مهم‌ترین عامل وقوع بلایای طبیعی تنها گناهکار بودن مردم نمی‌تواند باشد.
شعبانی با اشاره به سوءاستفاده برخی از افراد از فضای مجازی در راستای تخریب اذهان عمومی خاطرنشان کرد: در پی وقوع حادثه دلخراش سیل بسیاری از افراد سعی دارند با نشر و پخش تصاویر کذب و نامربوط در فضای مجازی دولت را در یاری مردم سیل زده ناکار آمد جلوه دهند و موجب سلب اعتماد مردم شوند.
وی با بیان اینکه تلاش و خدمات‌دهی مردم و نیروهای انقلابی در یاری مردم سیل زده باید دیده شود عنوان کرد: از فضای مجازی گله‌مند هستم چرا که در نمایان کردت خدمات بزرگ و رسیدگی به مردم سیل زده ضعیف عمل کرده است.
شعبانی اضافه کرد: اگر مدیرت به خوبی در مواقع بحران انجام شود شاهد کاهش تلفات بلایای طبیعی خواهیم بود که کشورهای‌ژاپن و آمریکا که در هنگام وقوع سیل ژاپن با ۲۰۰ کشته و آمریکا با ۵۰ فوتی نمونه‌ای از تلفات وقوع سیل هستند.
وی با اشاره به ارسال ۸ محموله کمک‌های مردمی به مناطق سیل زده یادآور شد: کمک‌های جهادی و دانشجویی و دیگر تشکل‌های نمونه‌های بارزی از انسانیت و این اقدام قابل تقدیر است.
شعبانی در پایان  از استقرار ۲۷ پایگاه هلال احمر خبر داد و گفت: حضور نیروهای نظامی از جمله سپاه، ارتش و ناجا و همچنین کمیته امداد و هلال احمر در مناطق سیل زده از همان لحظه.های ابتدایی وقوع سیل نشان‌دهنده آمادگی انها در خط مقدم یاری مردم سیل زده بوده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها