کد خبر : 26852
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۸

شناسایی پیکرهای مطهر پنج شهید دفاع مقدس

شناسایی پیکرهای مطهر پنج شهید دفاع مقدس

پیکرهای مطهر شهیدان “محمود حسرتی معاف” ، “بهروز محمدی لندی” ، “سید فاضل مدنی” ، “عبداله موسوی” و “غلام خونی ” پس از گذشت سال‌ها از دوران دفاع مقدس کشف و شناسایی و امروز با اطلاع‌رسانی به خانواده‌های معظم و گرامی این شهدا، ایشان از چشم انتظاری در آمدند.  به نقل از پایگاه فرهنگی و

شناسایی پیکرهای مطهر پنج شهید دفاع مقدس

پیکرهای مطهر شهیدان “محمود حسرتی معاف” ، “بهروز محمدی لندی” ، “سید فاضل مدنی” ، “عبداله موسوی” و “غلام خونی ” پس از گذشت سال‌ها از دوران دفاع مقدس کشف و شناسایی و امروز با اطلاع‌رسانی به خانواده‌های معظم و گرامی این شهدا، ایشان از چشم انتظاری در آمدند.

 به نقل از پایگاه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تفحص شهدا، پیکرهای مطهر ۵ تن از شهدای دوران دفاع مقدس کشف و شناسایی شد که به شرح زیر است:
– سرباز شهید “محمود حسرتی معاف” فرزند گل برار، متولد ۱۳۳۹، از تالش به جبهه اعزام شد و در سن ۲۰ سالگی در عملیات درگیری با اشرار در بانه در تاریخ ۱۳۵۹/۰۲/۱۶ به فیض شهادت نائل آمد و پیکر پاکش در منطقه بر جای ماند.
– بسیجی شهید “بهروز محمدی لندی” فرزند هاشم، متولد ۱۳۴۲، از ایذه به جبهه اعزام شد و  در سن ۲۰ سالگی در عملیات خیبر در منطقه جزیره مجنون در تاریخ ۱۳۶۲/۱۲/۰۸ به فیض شهادت نائل آمد و پیکر پاکش در منطقه بر جای ماند.
– سرباز شهید “سیدفاضل مدنی” فرزند سید حسین، متولد ۱۳۴۱، از لاهیجان به جبهه اعزام شد و در سن ۲۰ سالگی در عملیات بیت المقدس در شلمچه در تاریخ ۱۳۶۱/۰۲/۱۰ به فیض شهادت نائل آمد و پیکر پاکش در منطقه بر جای ماند.
– بسیجی شهید “عبداله موسوی” فرزند مهدی، متولد ۱۳۴۳، از قلعه تل به جبهه اعزام شد و  در سن ۱۹ سالگی در عملیات خیبر در منطقه جزیره مجنون در تاریخ ۱۳۶۲/۱۲/۰۷ به فیض شهادت نائل آمد و پیکر پاکش در منطقه بر جای ماند.
– بسیجی شهید “غلام خونی” فرزند یارمحمد، متولد ۱۳۴۶، از بهبهان به جبهه اعزام شد و  در سن ۱۶ سالگی در عملیات خیبر در منطقه جزیره مجنون در تاریخ ۱۳۶۲/۱۲/۰۸ به فیض شهادت نائل آمد و پیکر پاکش در منطقه بر جای ماند.
این شهدا از طریق انجام آزمایش DNA و پلاک هویت شناسایی گردیدند.
منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها