کد خبر : 203649
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷

ظاهرا شیائومی ردمی نوت 12 پرو پلاس با نمایشگر AMOLED خمیده دیده شده است.

ظاهرا شیائومی ردمی نوت 12 پرو پلاس با نمایشگر AMOLED خمیده دیده شده است.

به گزارش خبر روز و به نقل از gsmarena شیائومی اخیرا اشاره کرده است که رونمایی از گوشی های سری ردمی نوت 12 باید در این ماه برگزار شود. ما هنوز در مورد جزئیات کاملاً کم‌کم هستیم، اما به نظر می‌رسد اجماع منابع صنعتی این است که در ابتدا، راه‌اندازی سه دستگاه شامل Redmi Note

به گزارش خبر روز و به نقل از gsmarena شیائومی اخیرا اشاره کرده است که رونمایی از گوشی های سری ردمی نوت 12 باید در این ماه برگزار شود. ما هنوز در مورد جزئیات کاملاً کم‌کم هستیم، اما به نظر می‌رسد اجماع منابع صنعتی این است که در ابتدا، راه‌اندازی سه دستگاه شامل Redmi Note 12، Note 12 Pro و Note 12 Pro+ خواهد بود. با توجه به تجربه قبلی خطوط Redmi Note، ما فقط انتظار داریم که این لیست با گذشت زمان طولانی تر و طولانی تر شود.

اما در حال حاضر، قبل از رویداد اعلام، باید روی برخی از سرنخ‌های فاش شده مانند این بنر محصول تمرکز کنیم که به نظر می‌رسد یک گوشی Redmi Note 12، احتمالا Redmi Note 12 Pro+ با نمایشگر منحنی را نشان می‌دهد. به طور طبیعی، این نیز مستلزم این است که پنل مورد نظر OLED باشد.

Leaked Xaiomi Redmi Note 12 banner

همانطور که گفتیم، ما هنوز در مورد جزئیات دیگر در مورد گوشی‌های Redmi Note 12 آگاه هستیم، اما تنها فاش‌شده‌ها شامل ذکر چیپست Dimensity 1080 برای دو مدل Pro است. 1080 از چند جهت نسبت به Dimensity 920 پیشرفت کرده است، اما بسیاری بر توانایی تراشه برای کنترل دوربین 200 مگاپیکسلی تمرکز می کنند. انتظار داشتن دوربین 200 مگاپیکسلی از حداقل یکی از گوشی‌های Redmi Note 12 غیرمنطقی نیست.

با بازگشت به پست Weibo شیائومی در مورد معرفی سری Redmi Note 12، می دانیم که این تلفن ها دارای “دو فناوری بزرگ” هستند که یکی از آنها “اولین در جهان” است. همچنین می دانیم که ردمی نوت 12 پرو پلاس دارای گواهینامه شارژ 210 واتی است. شاید این یکی از ویژگی هایی باشد که شیائومی به آن اشاره می کند. اما این فقط یک حدس و گمان از طرف ما است. همانطور که همه چیز در حال حاضر پیش می رود، هنوز کمی رمز و راز وجود دارد که باید در پیش از اعلام این خبر هیجان زده شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها