کد خبر : 206475
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲

عکس‌های بیشتر از OnePlus 11R نشان می‌دهد که طراحی کلی را تایید می‌کند

عکس‌های بیشتر از OnePlus 11R نشان می‌دهد که طراحی کلی را تایید می‌کند

به گزارش خبر روز و به نقل از gsmarena اولین تصاویر OnePlus 11R در اوایل این ماه به بیرون درز کرد و ما شاهد برخی جزئیات کلیدی مانند تنظیمات دوربین سه دوربین در پشت و همچنین بازگشت نوار لغزنده هشدار بودیم. این دستگاه در یک پوسته پیش‌تولید قرار داشت و برای جلوگیری از نشتی طرح

به گزارش خبر روز و به نقل از gsmarena اولین تصاویر OnePlus 11R در اوایل این ماه به بیرون درز کرد و ما شاهد برخی جزئیات کلیدی مانند تنظیمات دوربین سه دوربین در پشت و همچنین بازگشت نوار لغزنده هشدار بودیم. این دستگاه در یک پوسته پیش‌تولید قرار داشت و برای جلوگیری از نشتی طرح کلی ساخته شده بود، اما اکنون عکس‌های جدید به ما می‌رسند.

عکس‌های جدید نشان می‌دهند که OnePlus 11R دارای صفحه‌نمایش با لبه‌های خمیده و یک سوراخ منفرد در مرکز خواهد بود. منبع ادعا می کند که ما به صفحه نمایش 1220p، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور سونی و OIS و بلستر IR که قبلاً معرفی شده بود نگاه می کنیم.

OnePlus 10R در نیمه اول سال 2022 وارد بازار شد و بین رده های میان رده و پریمیوم قرار گرفت، اما جانشین OnePlus 11R ممکن است کمی بالاتر را هدف قرار دهد، با توجه به اینکه چگونه OnePlus 11 پرچمدار واقعی خواهد بود زیرا این شرکت در حال کنار گذاشتن Pro است. نام از مجموعه 2023 آن.

انتظار می رود 11R با چیپست اسنپدراگون 8+ نسل 1 کار کند و دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 100 واتی باشد. ظاهراً این گوشی مبتنی بر Oppo Reno9 Pro+ است که دارای یک AMOLED 6.7 اینچی و یک سنسور IMX890 در پشت دوربین اصلی بود.

هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد زمان عرضه OnePlus 11R وجود ندارد. ممکن است در کنار راه اندازی OnePlus 11 اعلام شود – رویداد چین در 4 ژانویه و رویداد بین المللی برای 7 فوریه برنامه ریزی شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها