کد خبر : 71717
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۷

فداکاری‌ مدافعان سلامت، رشادت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس را برای مردم تداعی می‌کند

فداکاری‌ مدافعان سلامت، رشادت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس را برای مردم تداعی می‌کند

سرپرست جهاد دانشگاهی واحد لرستان گفت: فداکاری‌ مدافعان سلامت، رشادت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس را برای مردم تداعی می‌کند. سرپرست جهاد دانشگاهی واحد لرستان در حاشیه دهمین دوره آیین اعطای تندیس ملی فداکاری و لزوم تقدیر از خانواده معظم شهدای مدافع سلامت، مراسم تجلیل از خانواده شهید مدافع سلامت زهرا شیرویه که امروز یکم

فداکاری‌ مدافعان سلامت، رشادت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس را برای مردم تداعی می‌کند

سرپرست جهاد دانشگاهی واحد لرستان گفت: فداکاری‌ مدافعان سلامت، رشادت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس را برای مردم تداعی می‌کند.

سرپرست جهاد دانشگاهی واحد لرستان در حاشیه دهمین دوره آیین اعطای تندیس ملی فداکاری و لزوم تقدیر از خانواده معظم شهدای مدافع سلامت، مراسم تجلیل از خانواده شهید مدافع سلامت زهرا شیرویه که امروز یکم تیرماه برگزار شد در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در راه مقابله با بیماری منحوس کرونا متاسفانه برخی از  فرهیختگان پزشکان، پرستاران و کادر درمان را  که سرمایه های مملکت بودند از دست دادیم.

سرپرست جهاد دانشگاهی واحد لرستان خاطرنشان کرد: فداکاری‌های مدافعان سلامت در خط مقدم مقابله با کرونا، رشادت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس را برای مردم تداعی می کند و این ایثارگری‌ها برای همیشه در ذهن مردم به یادگار خواهد ماند.

سلاحورزیان اضافه کرد: علی‌رغم تمام تهدیداتی که سلامت و جان کادر درمان را مورد هدف قرار داده بود، مدافعان سلامت در این برهة حساس، دلاورانه در راه حفظ سلامت همنوعان، قدم در خط مقدم جبهه سلامت گذاشتند.

وی بیان کرد: امیدواریم بتوانیم رهرو آنها باشیم  و از زحمات تشکر و قدردانی کنیم.

منبع:ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها