کد خبر : 71715
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۶

فرهنگ ایثار و شهادت تاسی از فرهنگ غنی عاشورا است

فرهنگ ایثار و شهادت تاسی از فرهنگ غنی عاشورا است

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: فرهنگ ایثار و شهادت تاسی از فرهنگ عاشورا است. محمود زرین جویی در دهمین دوره آیین اعطای تندیس ملی فداکاری و لزوم تقدیر از خانواده معظم شهدای مدافع سلامت، مراسم تجلیل از خانواده شهید مدافع سلامت زهرا شیرویه که امروز یکم تیرماه برگزار شد، اظهار کرد: شهادت

فرهنگ ایثار و شهادت تاسی از فرهنگ غنی عاشورا است

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: فرهنگ ایثار و شهادت تاسی از فرهنگ عاشورا است.

محمود زرین جویی در دهمین دوره آیین اعطای تندیس ملی فداکاری و لزوم تقدیر از خانواده معظم شهدای مدافع سلامت، مراسم تجلیل از خانواده شهید مدافع سلامت زهرا شیرویه که امروز یکم تیرماه برگزار شد، اظهار کرد: شهادت توفیقی است که نصیب هر کسی نمی‌شود.

وی تصریح کرد: بحث ایثار و شهادت معنای بسیار بزرگ دارند که تاسی گرفته از فرهنگ غنی عاشورا است و تا زمانیکه این فرهنگ وجود دارد ما پیروز هستیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان خاطرنشان کرد: مدافعان سلامت در زمینه سلامت و نجات جان مردم شبانه‌روز پای کار هستند.

زرین جویی اضافه کرد: زمانی که وصایای شهدا مطالعه می‌شود متوجه می‌شویم که آنها چه افراد شاخصی بوده‌اند.

اصغر سپهوند معاون دانشجویی، فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی لرستان نیز در این مراسم، اظهار کرد: شهدای مدافع سلامت بر سرکار خود ماندند و میدان مبارزه که بیمارستان‌ها هستند، ترک نکردند و جان شیرین خود را تقدیم کردند.

حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد نیز در این مراسم، اظهار کرد: شهادت یک مسئله‌ای است که اولیاالهی دنبال آن بودند.

وی تصریح کرد: شهادت نصیب هرکس نمی شود و مدیون خانواده شهدا هستیم، امیدواریم راه آنها را که خدمت به مردم بوده ادامه دهیم.

امام جمعه بروجرد خاطرنشان کرد: شهدا در پیشگاه خداوند عزیز هستند و مورد عنایت پروردگار قرار می‌گیرند.

گفتنی است در پایان این مراسم از خانواده شهیده زهرا شیرویه با اهدا تندیس ملی فداکاری و لوح تقدیر توسط جهاد دانشگاهی واحد لرستان تجلیل به عمل آمد.

منبع:ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها