کد خبر : 209385
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵:۴۰

مانیتور ارزان 100 هرتز الجی چگونه به شما خیانت می‌کند!

مانیتور ارزان 100 هرتز الجی چگونه به شما خیانت می‌کند!

به علت شرایط نابسامان اقتصادی این روزها، اکثر افراد و به خصوص گیمرها به دنبال مانیتورهای 100 هرتزی هستند که با ارزان‌ترین قیمت آن را تهیه کنند. با توجه به مطالعات انجام شده از مرکز تعمیرات lg و بررسی‌های نهایی به این نتیجه‌ رسیده‌ایم که مانیتور ارزان 100 هرتز الجی به شما خیانت می‌کند! این

به علت شرایط نابسامان اقتصادی این روزها، اکثر افراد و به خصوص گیمرها به دنبال مانیتورهای 100 هرتزی هستند که با ارزان‌ترین قیمت آن را تهیه کنند. با توجه به مطالعات انجام شده از مرکز تعمیرات lg و بررسی‌های نهایی به این نتیجه‌ رسیده‌ایم که مانیتور ارزان 100 هرتز الجی به شما خیانت می‌کند!

مانیتور ارزان 100 هرتز الجی چگونه به شما خیانت می‌کند!

این دست از مانیتورها به دلیل قیمت ارزانی که دارند و اینکه کیفیت 100 هرتزی ارائه می‌کنند، باعث شده است تا افراد زیادی به شدت وسوسه شوند و آن را تهیه کنند. نهایتا این مانیتورها به مرکز تعمیرات LG برده می‌شوند و همینجاست که گند کار در می‌آید. اگر علاقه مند هستید تا درباره کیفیت و همچنین علکرد این نوع مانیتورها بیشتر بدانید، مطالعه ادامه این بخش از محتوا خالی از لطف نیست.

بهترین مانیتورها الجی 100 هرتز ارزان

ال‌جی سه مانیتور خوش‌قیمت برای بازار هند رونمایی کرد. این مانیتورها 22MR410 و 24MR400 و 27MR400 نام دارند و همگی از وضوح فول اچ‌دی و نرخ نوسازی ۱۰۰ هرتز بهره می‌برند.

اگر به دنبال بهترین مانیتور 4K هستید که توسط برند ال جی ساخته شده است، می‌توانید به سراغ 27GN950-B بروید. این محصول یکی از اولین مدل‌های مانیتور گیمینگ این شرکت است که با کیفیت 4K در اختیار شما قرار می‌گیرد.

اگرچه پیشتر نیز مانیتور LG 27UK650-W توسط این شرکت ساخته شده بود، اما بیشتر برای مصارف اداری به کار می‌رود. این مانیتور دارای نرخ تازه سازی ۱۶۰ هرتزی بوده و می‌توانید با اتصال DisplayPort و یک کارت گرافیکی، از آن استفاده کنید.

این مانیتور از سیستم فشرده سازی جریان استفاده می‌کند و کمک می‌کند که نرخ تازه سازی ۱۶۰ هرتزی، به‌صورت کاملا به منصه ظهور برسد. این مدل از فناوری FreeSync داخلی پشتیبانی می‌کند و می‌توانید از G-Sync برند انویدیا نیز استفاده کنید. تاخیر در ورودی این مانیتور، به طرز باورنکردنی پایین است و حتی اگر سیستم VRR را فعال کرده باشید، این تاخیر تنها کمی افزایش پیدا خواهد کرد.

بهترین مانیتورها الجی 100 هرتز ارزان

آشنایی با مانیتور LG 19M38A-B

انیتور 19M38A-B با طراحی زیبای خود، یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می‌توانید در زمره مانیتورهای ال جی خریداری کنید. این محصول سیستم سخت افزاری بسیار خوبی داشته و می‌تواند برای سال‌های آینده نیز کاربرد داشته باشد.

اگر به دنبال یک مانیتور مخصوص کار خود هستید که معیارهای مناسب این شاخه را فراهم کرده باشد، می‌توانید در بازار رقابتی امروز به سراغ این گزینه رفته و با پرداخت هزینه پایینی از کیفیت بالای آن استفاده کنید. این مانیتور در اندازه ۱۸.۵ اینچی ساخته شده است و وزن آن نیز ۲.۱ کیلوگرم است. سبکی و ساده بودن طراحی آن، سبب شده است که کاربران تمام زمینه‌های کاری بتوانند به چشم یک گزینه مناسب به آن نگاه کنند.

این مانیتور ال جی درگاه‌های اتصال محدودی داشته و تنها از VGA استفاده می‌کند و دیگر از DVI و HDMI در آن استفاده نشده است. این مانیتور ورودی صدا و خروجی هدفون هم ندارد و امکانات مدرن مانیتورهای امروزی در آن دیده نمی‌شود.

این مانیتور رزولوشن متوسط ۱۳۶۶ در ۷۶۸ را در یک پنل TN به نمایش می‌گذارد و کیفیت خروجی تصویر آن نیز HD بوده و بسیار جالب توجه است. این مانیتور نرخ پاسخ گویی خوب ۵ میلی ثانیه دارد و برای زمینه کاری شما کافی خواهد بود.

راهکار تعمیر مناسب مانیتورهای 100 هرتز الجی چیست؟

پیشنهاد ما به شما ، مرکز تعمیرات LG است. استفاده از قطعات اصلی و تهیه قطعات از انبارهای مرکزی شرکت‌ها و برندها، دیگر مزیت مرکز تعمیرات الجی می‌باشد. service-lg.ir برخلاف سایر مراکز که از دانش کافی برخوردار نیستند و یا دارای فضای تعمیرگاهی مناسب و مجهز نمی‌باشند، تمامی امکانات مورد نیاز را برای شما فراهم کرده است.

از دیگر مزیت‌های نمایندگی الجی می‌توان به استفاده از واحد سیار و امکان سرویس دهی در محل و یا اعزام پیک و حمل رایگان دستگاه به نمایندگی تعمیرات ال جی اشاره کرد. با این وجود نتیجه گیری با شماست! آیا خرید اینگونه ماینتورها کار منطقی است؟یماااسط

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 6 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها