کد خبر : 208785
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۸

محتوای مفید گوگل چگونه بر سئو تاثیر می گذارد؟

محتوای مفید گوگل چگونه بر سئو تاثیر می گذارد؟

آیا در مورد هیاهوی الگوریتم ها در اینترنت در تاریخ اخیر شنیده اید؟ گوگل به تازگی آپدیت جدیدی منتشر کرده است که دنیای سئو را تکان می دهد. به روز رسانی محتوای مفید، همانطور که از آن یاد می شود، برای پاداش دادن به وب سایت هایی طراحی شده است که محتوای با کیفیت بالا

آیا در مورد هیاهوی الگوریتم ها در اینترنت در تاریخ اخیر شنیده اید؟ گوگل به تازگی آپدیت جدیدی منتشر کرده است که دنیای سئو را تکان می دهد. به روز رسانی محتوای مفید، همانطور که از آن یاد می شود، برای پاداش دادن به وب سایت هایی طراحی شده است که محتوای با کیفیت بالا تولید می کنند.

این به روز رسانی باعث سردرگمی و گمانه زنی های زیادی در جامعه سئو شده است، بنابراین تصمیم گرفتم این قطعه را جمع آوری کنم تا به تجزیه آن کمک کنم.

این مقاله توضیح می‌دهد که به‌روزرسانی محتوای مفید چیست و چگونه بر تلاش‌های سئوی شما تأثیر می‌گذارد. برای یادگیری بیشتر خواندن را ادامه دهید!

به‌روزرسانی محتوای مفید Google چیست؟

به‌روزرسانی محتوای مفید Google یک به‌روزرسانی الگوریتم جدید است که برای پاداش دادن به وب‌سایت‌هایی طراحی شده است که محتوای با کیفیت بالا برای افراد نوشته شده تولید می‌کنند.

اما منظور آنها از “در درجه اول برای به دست آوردن ترافیک جستجو” چیست؟

در گذشته، بسیاری از شرکت ها مقالاتی را برای رتبه بندی بالا در SERP نوشته اند. در حالی که این می تواند برای ترافیک وب سایت عالی باشد، آیا واقعاً باعث ایجاد ترافیک از سوی افرادی می شود که قصد خرید دارند؟ محتوایی که دقیقاً با سئو و کلمات کلیدی در ذهن نوشته شده است، اغلب فاقد حس انسانی است. بیشتر بر روی چند بار استفاده از کلمه ای که یک نفر در جستجوی آن است در قطعه او استفاده می شود تا ارزشی که به خوانندگانش ارائه می دهد.

وقتی محتوا برای مردم نوشته می شود، ارزش در اولویت است. تمرکز این مقاله بر ارائه اطلاعاتی است که خواننده به دنبال آن است و هضم آن را برای آنها آسان می کند. در حالی که کلمات کلیدی را می توان به طور طبیعی گنجاند، محتوا بسیار بیشتر بر اجزای انسانی متمرکز است تا بر رتبه بندی SERP.

برای اینکه محتوا با کیفیت بالا در نظر گرفته شود، باید آموزنده، خوب نوشته شده باشد و برای خواننده ارزش قائل شود. این به روز رسانی به روند رو به رشد انتشار محتوای بی کیفیت آنلاین پاسخ می دهد.

چند بار برای چیزی آنلاین جستجو کرده اید، فقط روی یک نتیجه کلیک کرده و بلافاصله ناامید شده اید؟ این همیشه اتفاق می افتد و گوگل در تلاش است تا آن را برطرف کند.

با این به‌روزرسانی، آنها اساساً می‌گویند: «اگر می‌خواهید در نتایج جستجوی ما رتبه بالایی کسب کنید، باید محتوای مفیدی تولید کنید.»

چگونه با به روز رسانی جدید به رتبه های بالای SERP برای SEO دست یابیم

برای دستیابی به رتبه های بالای SERP با به روز رسانی جدید، باید روی ایجاد محتوای مفید تمرکز کنید. روی کاغذ ساده به نظر می رسد، اما برای اجرای صحیح نیاز به یک برنامه دارد.

برای مخاطب بنویسید که محتوای شما مفید باشد

قبل از شروع نوشتن، مهم است که بدانید مخاطبان شما چه کسانی هستند.

برای کی می نویسی؟ نیازها و خواسته های آنها چیست؟ آنها برای حل چه نوع مشکلاتی به کمک نیاز دارند؟

محتوای شما باید طوری طراحی شود که به نوعی به مخاطب هدف شما کمک کند. اگر اینطور نباشد، گوگل آن را مفید تلقی نخواهد کرد و هیچ مزیتی در رتبه بندی SERP خود نخواهید دید.

بنابراین استفاده از کلمه کلیدی یک چیز است، اما محتوای مجاور مرتبط و همچنین مخاطبان مورد نظر محتوای شما همه در این امر موثر هستند.

بنابراین چگونه می دانید مخاطب مورد نظر شما چه کسانی هستند؟ اگر قبلاً یک وب سایت یا وبلاگ دارید، به داده های Google Analytics خود نگاهی بیندازید. این به شما بینشی در مورد اینکه چه کسانی در حال حاضر محتوای شما را می خوانند و به چه چیزهایی علاقه مند هستند، می دهد.

به جمعیت شناسی آنها مانند سن، مکان و زبان نگاه کنید. همچنین می‌توانید رفتار آنها را مشاهده کنید، مانند اینکه آیا آنها بازدیدکنندگان جدید هستند یا بازگشته اند و اینکه آیا آنها کاربران موبایل یا دسکتاپ هستند. هر یک از این جزئیات می تواند به شما کمک کند تا بینش بهتری در مورد اینکه مخاطب مورد نظر شما چه کسانی هستند به شما بدهد.

اگر هنوز وب‌سایت یا وبلاگ ندارید، باید کمی تحقیق کنید تا بفهمید مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند. سعی کنید مشاغل یا محصولات مشابه را به صورت آنلاین جستجو کنید و ببینید چه کسانی را هدف قرار می دهند. این به شما نقطه شروع خوبی می دهد.

آیا مخاطبان شما پس از خواندن محتوای شما احساس رضایت خواهند کرد؟

یکی از بهترین راه‌ها برای سنجش مفید بودن یا نبودن محتوای شما این است که از خود این سوال را بپرسید: آیا مخاطبان من پس از خواندن این مطلب احساس رضایت خواهند کرد؟

اگر پاسخ مثبت است، پس شما در مسیر درستی هستید. اگر پاسخ منفی است، باید تغییراتی ایجاد کنید.

به خاطر داشته باشید که راضی بودن لزوماً به این معنا نیست که خوانندگان شما از تک تک محتوایی که ایجاد می کنید خوشحال خواهند شد.

غیرممکن است که همیشه همه را راضی کنیم. با این حال، تا زمانی که اکثر مخاطبان شما پس از خواندن محتوای شما احساس رضایت کنند، شما کاری را درست انجام می دهید.

برای مثال، اگر وبلاگی در مورد آشپزی دارید، ممکن است یک مقاله مفید به خوانندگان شما یاد دهد که چگونه یک غذای جدید درست کنند. آنها ممکن است کاملاً از دستور غذا راضی نباشند، اما اگر مفید باشد و چیز جدیدی یاد بگیرند، احتمالاً در کل احساس رضایت خواهند کرد.

از سوی دیگر، یک مقاله غیرمفید مقاله ای است که چیز جدیدی به خوانندگان شما نمی آموزد. ممکن است ضعیف نوشته شده باشد، یا ممکن است اطلاعاتی را که از قبل می‌دانند بازگرداند.

در هر صورت، یک مقاله غیرمفید خوانندگان شما را راضی نخواهد کرد، و قطعاً الگوریتم به‌روزرسانی محتوای مفید Google را راضی نخواهد کرد.

تولید محتوا با تخصص دست اول

وقتی نوبت به تولید محتوای مفید می رسد، داشتن تخصص دست اول مهم است.

به عبارت دیگر، فقط اطلاعاتی را که در جاهای دیگر خوانده اید، پس نگیرید. در عوض، تجربیات و بینش خود را به اشتراک بگذارید.

خوانندگان شما می توانند تشخیص دهند که آیا شما در این موضوع متخصص هستید یا نه، بنابراین مهم است که صادق باشید. اگر متخصص نیستید، اشکالی ندارد! شما همچنان می توانید با انجام تحقیقات خود و به اشتراک گذاری آنچه آموخته اید، محتوای مفید تولید کنید. همه متخصص موضوع نخواهند بود، اما این بدان معنا نیست که نمی توانید اطلاعات ارزشمندی ارائه دهید.

با این حال، اگر ادعا می کنید که یک متخصص هستید در حالی که نیستید، احتمالاً خوانندگان شما به درستی آن را می بینند و گوگل شما را مفید نمی داند.

در اینجا نحوه بیان تخصص خود در هر وبلاگی است که منتشر می کنم:

به محض راه‌اندازی یک وبلاگ، فوراً می‌دانید که من کی هستم، چه کار می‌کنم و در دنیای بازاریابی دیجیتال چه کرده‌ام. خیلی هم کهنه نیست

اما مهمتر از آن، تخصص من را در دنیای دیجیتال مارکتینگ ایجاد می کند.

هرکسی به یک شکل، شکل یا شکل به محتوا نیاز دارد. برای کمک بیشتر در مورد ایجاد محتوای خود، مقاله من را که مملو از نکات نوشتن محتوای عالی است، بررسی کنید.

مطمئن شوید که سایت شما یک هدف یا هدف اولیه دارد

هر وب سایت یا وبلاگ باید یک هدف یا هدف اصلی داشته باشد.

به عنوان مثال، یک وبلاگ آشپزی ممکن است هدف اصلی کمک به مردم در یادگیری نحوه آشپزی باشد. یک وبلاگ مسافرتی ممکن است هدف اصلی کمک به مردم برای برنامه ریزی تعطیلات رویایی خود را داشته باشد.

داشتن یک هدف اصلی روشن به شما کمک می کند محتوای واقعا مفیدی برای مخاطبان هدف خود ایجاد کنید.

اگر وب سایت یا وبلاگ شما هدف اصلی ندارد، کمی زمان بگذارید تا بفهمید که چه چیزی باید باشد. هنگامی که هدف مشخصی داشتید، می توانید شروع به ایجاد محتوایی کنید که با آن هدف هماهنگ باشد و توسط گوگل مفید تلقی شود. این وظیفه کاملاً با یافتن مخاطب ایده آل شما مطابقت دارد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها