کد خبر : 176978
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۸

مخاطره‌ی کرونای انگلیسی جدی است

مخاطره‌ی کرونای انگلیسی جدی است

ایسنا/آذربایجان شرقی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به مشاهده کرونای جهش یافته در کشورمان، گفت: مخاطره‌ی کرونای انگلیسی واقعا جدی است. عباسعلی درستی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان این مطلب و با تاکید بر ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای پیشگیری از بیماری، اظهار کرد: چنانچه سهل انگاری کرده و پروتکل‌های بهداشتی را جدی

مخاطره‌ی کرونای انگلیسی جدی است

ایسنا/آذربایجان شرقی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به مشاهده کرونای جهش یافته در کشورمان، گفت: مخاطره‌ی کرونای انگلیسی واقعا جدی است.

عباسعلی درستی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان این مطلب و با تاکید بر ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای پیشگیری از بیماری، اظهار کرد: چنانچه سهل انگاری کرده و پروتکل‌های بهداشتی را جدی نگیریم، جان خود و عزیزانمان در چنین شرایط مخاطره‌آمیزی به خطر می‌افتد.‌

وی با تشریح آخرین وضعیت شیوع کووید19 در آذربایجان شرقی و تلفات آن، گفت: با وجود افزایش خفیف در موارد جدید و مثبت بیماری در هفته‌های گذشته، خوشبختانه شرایط موجود نسبتا پایدار بوده و تعداد موارد شناسایی شده روزانه در آذربایجان شرقی، کم‌تر از 200 نفر است.

وی در بخش پایانی سخنانش، خاطرنشان کرد: تعداد فوتی‌های کرونایی در آذربایجان شرقی به طور میانگین روزانه حدود پنج الی شش نفر بوده و تعداد موارد بستری در بیمارستان‌های استان زیر 450 نفر است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها