کد خبر : 190119
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۹

مدارس سما بروجرد در لرستان و کشور پیش‌رو هستند

مدارس سما بروجرد در لرستان و کشور پیش‌رو هستند

ایسنا/لرستان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد گفت: مدارس سما بروجرد در لرستان و کشور پیش‌رو هستند. داریوش جاوید در مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآنی و پژوهشی سما که امروز ۲۰ بهمن‌ماه در سالن کنفرانس این واحد دانشگاهی برگزار شد، اظهار کرد: عملکرد و فعالیت‌های مجموعه سما واحد بروجرد مثبت ارزیابی شده و توجه خاص

مدارس سما بروجرد در لرستان و کشور پیش‌رو هستند

ایسنا/لرستان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد گفت: مدارس سما بروجرد در لرستان و کشور پیش‌رو هستند.

داریوش جاوید در مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآنی و پژوهشی سما که امروز ۲۰ بهمن‌ماه در سالن کنفرانس این واحد دانشگاهی برگزار شد، اظهار کرد: عملکرد و فعالیت‌های مجموعه سما واحد بروجرد مثبت ارزیابی شده و توجه خاص به‌سلامت فرهنگی و پژوهشی دانش آموزان مدارس سما در کنار آموزش را مورد تأکید است.

وی با بیان اینکه مدارس سما بروجرد در لرستان و کشور پیش‌رو هستند، ادامه داد: تداوم موفقیت‌های دانش آموزان و کارکنان سما در تمامی عرصه‌ها نیازمند تلاش و کوشش مضاعف است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد با تأکید بر نقش تأثیرگذار مدارس سما در سطح شهرستان، خاطرنشان کرد: مدارس سما باید در ارائه ایده‌های نو در عرصه‌های فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و ورزشی پیشتاز باشند.

حجت‌الاسلام محمد فرضی پوریان مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد نیز در این مراسم، اظهار کرد: موفقیت جمهوری اسلامی در ایجاد تحول و امنیت و آرامش در منطقه از برکات انقلاب و مدیریت عالی رهبر فرزانه نظام است.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در تحولات و امنیت منطقه نقش مهم و تأثیرگذاری دارد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد با اشاره به گرامیداشت دهه فرخنده فجر به‌عنوان عید واقعی ملت ایران و رهایی از حکومت ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی، اضافه کرد: بر همه ما واجب است که قدر انقلابی که با فداکاری و جان‌فشانی هزاران شهید و پشتوانه عظیم مردمی به ثمر نشسته است را بدانیم.

فرضی پوریان بیان کرد: باید بیش از گذشته در راستای آشنایی و آگاهی نسل امروز با اهداف انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس ارتباط برقرار کرد.

وی ادامه داد: شخصیت دانش آموزان در مدارس شکل واقعی به خود می‌گیرد و این مهم با توأم شدن دو جریان علم، پژوهش و فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی فراهم می‌شود.

عبدالرضا گودرزی معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی (سما) دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد نیز در این مراسم ضمن اشاره به موفقیت‌های چشمگیر سما در حوزه‌های پژوهشی و فرهنگی، افزود: بیش از ۲۵ عنوان فرهنگی و پژوهشی در سال ۱۳۹۹ در سطح کشوری و استانی توسط مجموعه سما کسب شد همچنین اجرای طرح امین و به‌کارگیری طلاب جوان در پیشبرد امور فرهنگی این مدارس در دستور کار قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: بیش از ۲۵۰ دانشجو در آموزشکده فنی و حرفه‌ای سما و بیش از یک هزار و ۸۰۰ دانش‌آموز در مدارس سما شهرستان مشغول به تحصیل هستند.

گفتنی است، در این آیین از ۱۵ نفر از برگزیدگان مسابقات پژوهشی و قرآنی طرح قدس که ۲ فرد در مسابقات کشوری و مابقی در مسابقات استانی مدارس سما در بخش‌های دانش‌آموزی و کارکنان برگزیده شدند با اهدا لوح سپاس قدردانی شد، همچنین شرکت‌کنندگان در این آیین با حضور در یادمان شهدای گمنام دانشگاه با آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهیدان والامقام میهن تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها