کد خبر : 130087
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰

مردم اخبار را از منابع معتبر پیگیر باشند

مردم اخبار را از منابع معتبر پیگیر باشند

فرماندار شهرستان ابهر گفت: با توجه به انتشار اخبار جعلی در فصای مجازی توسط عده‌ای سودجو مردم باید اخبار را از منابع معتبر پیگیر باشند. به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، علی حیدری در   جلسه مدیریت بحران شهرستان ابهر با تاکید بر اینکه تا پایان بارش‌ها مدیران در آماده‌باش کامل به سر می‌برند، اظهار کرد: مدیران شهرستانی

فرماندار شهرستان ابهر گفت: با توجه به انتشار اخبار جعلی در فصای مجازی توسط عده‌ای سودجو مردم باید اخبار را از منابع معتبر پیگیر باشند.

به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، علی حیدری در   جلسه مدیریت بحران شهرستان ابهر با تاکید بر اینکه تا پایان بارش‌ها مدیران در آماده‌باش کامل به سر می‌برند، اظهار کرد: مدیران شهرستانی باید برای ایجاد آرامش در شهرستان تلاش مضاعف داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه با توجه به بحران پیش‌بینی شده امروز تک تک ما در مقابل مردم مسئول هستیم، بیان کرد: هر مسئول باید به وظیفه قانونی خود در شهرستان عمل کند.

فرماندار ابهر با انتقاد از برخی از رسانه‌ها و فضای مجازی، عنوان کرد: برخی   از افراد سعی در ماهیگیری از آب گل آلود و آلوده کردن فضا با شایعه‌سازی را دارند لذا خبرنگاران شهرستان وظیفه دارند برای ایجاد امید و نشاط درجامعه تلاش کرده و اخبار صحیح را به مردم اطلاع‌رسانی کنند.

وی با تاکید بر اینکه در مواقع بحرانی خبرنگاران باید برای آرامش و آسایش مردم در میدان حضور داشته باشند، افزود: نباید اجازه داد افراد سودجو با ارسال مطالب کذب در فضای مجازی در بین مردم ناامیدی ایجاد کنند زیرا هیچ‌کس حق جریحه‌دار کردن افکار عمومی را ندارد.

حیدری با اشاره به آمادگی دهیاران در سطح روستاهای این شهرستان، گفت: همه دهیاران در روستاها مستقر بوده و ارتباطات مستمر با آن‌ها برای اطلاع از آخرین وضعیت روستاها برقرار است‌.

فرماندار شهرستان ابهر با اشاره به خطرات سیل برای ساکنان حاشیه رودخانه‌ها، افزود: هشدارهای لازم توسط دهیاران به ساکنان این مناطق داده شده است.

حیدری با اشاره به برگزاری جلسات مکرر شورای مدیریت بحران در ابهر، گفت: آمادگی کامل برای مقابله با بحران سیل در شهرستان وجود داشته و از همه امکانات در این زمینه بهره گرفته خواهد شد.منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها