کد خبر : 8450
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸

مردم لرستان بیش از پیش به آرمان‌خواهی نیاز دارند

مردم لرستان بیش از پیش به آرمان‌خواهی نیاز دارند

 نماینده ولی فقیه در لرستان می‌گوید: مردم این استان بیش از گذشته به آرمان‌خواهی نیاز دارند. حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته‌ی خرم‌آباد که در مصلی الغدیر برگزار شد، تأکید کرد: مردم عزیز کشورمان آرمان‌های اسلامی را می‌شناسند، به آن علاقه دارند و در این مسیر حرکت می‌کنند. وی تصریح

مردم لرستان بیش از پیش به آرمان‌خواهی نیاز دارند

 نماینده ولی فقیه در لرستان می‌گوید: مردم این استان بیش از گذشته به آرمان‌خواهی نیاز دارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته‌ی خرم‌آباد که در مصلی الغدیر برگزار شد، تأکید کرد: مردم عزیز کشورمان آرمان‌های اسلامی را می‌شناسند، به آن علاقه دارند و در این مسیر حرکت می‌کنند.

وی تصریح کرد: بنابراین باید پرچم آرمان‌خواهی، عدالت‌خواهی و مطالبه‌گری طبق بیانیه گام دوم انقلاب برافراشته باشد چراکه در غیر این‌صورت افرادی روی کار خواهند آمد که به مردم ضربه می‌زنند.

شاهرخی با بیان اینکه نمونه آن را سالیان گذشته در کشور مشاهده کردیم ‌که افرادی با شعار عدالت‌خواهی آمدند اما از مسیر اصلی منحرف شدند، ادامه داد: افرادی که خود را دلداده نظام می‌دانند باید مطالبات مردم را با رعایت اخلاق و مستند برآورده کنند.

خطیب جمعه خرم‌آباد گفت: هدف انبیای الهی، بعثت نبی اکرم و به دنبال آن امام راحل و مقام معظم رهبری رسیدن به آرمان‌های اسلامی بوده است‌.

وی تصریح کرد: ایمان به خدا و مبانی معرفتی عصمت و طهارت در جامعه‌، عدالت‌خواهی و پیشرفت در تمامی بخش‌ها مستحکم، مستقل و قوی بودن در مقابل زورگویان بخشی از جامعه آرمانی انقلاب اسلامی است.

شاهرخی با بیان اینکه رسیدن به این آرمان‌ها با تلاش و کوشش محقق می‌شود، تأکید کرد: اکنون مردم لرستان بیش از گذشته به آرمان‌خواهی نیاز دارند، چون از فساد، مفسد، تبعیض و از رابطه ظالم و ظلم پذیری متنفر بوده و از خدمتگزاری، محرومیت‌زدایی و اتکا به قدرت داخلی استقبال می‌کنند.

وی گفت: در آرمان‌خواهی همواره بر رفع مشکلات تاکید شده است، رهبری عنوان کرده‌اند در مورد عدالت اجتماعی عقب‌ماندگی داریم هرچند که تحریم‌ها و عوامل دیگر دخالت دارند اما بخشی مربوط به سودخواهی برخی از افراد است.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه آرمان‌خواهی، مطالبه‌گری و عدالت خواهی از تریبون نماز جمعه همواره اعلام می‌شود، تاکید کرد: در این مسیر مستحکم خواهیم ایستاد که البته باید از تخریب، افترا، لعن، نفرین و بدخواهی اجتناب و بر اساس اخلاق رفتار شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان تأکید کرد: در طول این مدت افرادی خواستند از طریق روابط پست بگیرند اما شاهد مطالبه‌گری مردم بودیم اکنون نیز شنیده می‌شود عزل و نصب هایی قرار است صورت گیرد که باید از این اقدام خودداری و اقدامات با دقت لازم انجام شود.

وی همچنین با اشاره به سالروز شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت حضرت رقیه(س) گفت: سراسر زندگی ائمه اطهار درس و آموزش، و سبک زندگی اسلامی آنان، راه نجات و رستگاری است که باتوجه به صفات اخلاقی امام حسن مجتبی بر بخشندگی، نباید در هر زمانی به ویژه هنگام شیوع ویروس کرونا، نیازمندان را فراموش کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: خوشبختانه پس از شیوع کرونا اقدامات خوبی از طرف نهادهای انقلابی و نظامی و همچنین خیرین را شاهد بوده‌ایم.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها