کد خبر : 130101
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲

مهار آب گرفتگی در روستاهای حادثه دیده

مهار آب گرفتگی در روستاهای حادثه دیده

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان همدان از مهار حوادث پیش آمده در روستاهای تابعه شهرستان همدان و اعزام اکیپ ها رفع حوادث در نخستین لحظات خبر داد. به گزارش ایسنا، منطقه همدان و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان، کمال حسنی ضمن اشاره به برخی خسارات ناشی

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان همدان از مهار حوادث پیش آمده در روستاهای تابعه شهرستان همدان و اعزام اکیپ ها رفع حوادث در نخستین لحظات خبر داد.
به گزارش ایسنا، منطقه همدان و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان، کمال حسنی ضمن اشاره به برخی خسارات ناشی از بارش های اخیر،گفت: متاسفانه در ریزش های جوی دیروز و شب گذشته برخی تاسیاست ما در روستاهای بخش مرکزی دچار مشکل شد که البته در تمامی موارد در اولین فرصت اکیپ های رفع نواقص و حوادث به محل مورد نظر اعزام شدند.
وی در این زمینه توضیح داد: در پی جاری شدن سیل درروستای قاسم آباد، یکی از لوله های انتقال آب را آب برد که بالافاصله اکیپ حوادث در محل حاضر شده و نسبت به رفع حادثه اقدام کردند.
حسنی افزود: همچنین در روستای شورین با گرفتگی و تخریب شبکه های انتقال فاضلاب روبه رو شدیم که این حادثه نیز در لحظات ابتدایی مدیریت و با انتقال واترجت بخشی ازگرفتگی برطرف شد.
وی با بیان اینکه در روستای چشین نیز با طغیان رودخانه و شکستگی برخی لوله های انتقال مواجه بودیم، عنوان کرد: در این روستا نیز با اعزام به موقع اکیپ حوادث مشکل پیش آمده برطرف شد.
وی همچنین از گزارش طغیان رودخانه در روستای برکت آباد و احتمال بالا آمدن چاه در این روستا خبر داد که در این باره نیز اعلام کرد: بالافاصله پس از نخستین گزارش، اکیپ حوادث نسبت به رفع خطر احتمالی اقدام می کنند.
وی اعلام کرد: اکیپ حوادث شرکت آب و فاضلاب روستایی در 9 شهرستان استان به صورت آماده باش کامل، آماده خدمت رسانی به روستاهای حادثه دیده هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها