کد خبر : 206555
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱

مهره مار و خواص جادویی آن

مهره مار و خواص جادویی آن

  مهره مار و خواص جادویی آن: حتما تاکنون جمله معروف ̋ فلانی مهره مار دارد̏  را شنیده اید، اما آیا تاکنون از خود پرسیده اید مهره مار چیست و چه خواصی  دارد؟ مهره مار از جفت گیری انواع گونه های مارها به دست می آید. مارها در فصل های مختلف و مکان های مخصوص

 

مهره مار و خواص جادویی آن:

حتما تاکنون جمله معروف ̋ فلانی مهره مار دارد̏  را شنیده اید، اما آیا تاکنون از خود پرسیده اید مهره مار چیست و چه خواصی  دارد؟

مهره مار از جفت گیری انواع گونه های مارها به دست می آید. مارها در فصل های مختلف و مکان های مخصوص و به دور از دید بقیه اقدام به جفت گیری میکنند و پس از پایان جفت گیری تکه استخوانی را در محل جفت گیری آزاد میکنند که این قطعه استخوان، همان مهره ی مار یا محبت مار نام دارد. در این مقاله قصد داریم درباره مهره ی مار و خواص شگفت انگیز آن صحبت کنیم. با ما همراه باشید. 

C:\Users\pc\Downloads\98.jpg

                                                                            مهره مار

همانگونه که اشاره کردیم مهره مار در اثر جفت گیری مار نر و ماده ایجاد می شود. در حقیقت هنگام شروع جفت گیری، ماده ای مخصوص از بالای سر مارها ترشح می شود که به سریعا سفت و مستحکم می شود. پس از پایان جفت گیری مارها این ماده مستحکم را که در حقیقت همان مهره ی مار است را در طبیعت رها می کنند. 

برخی از انسان ها اعتقاد براین دارند که مهره مار باید توسط انسان از سر مار جدا شود، این موضوع اصلا صحیح نیست و صحت ندارد و مهره باید توسط خود مارها و به شکل طبیعی پس از جفت گیری جدا شود. کسانی که این مهره ها را جمع آوری میکنند بایستی دقت کنند تا مهره ها حتما جفت باشند. اگر مهره های جمع آوری شده جفت نباشند مهره های مار خاصیتی نخواهند داشت. در حقیقت جفت بودن مهره ها سبب افزایش قدرت مغناطیسی موجود در مهره ها می گردد و انسان ها قادر خواهند بود از تاثیرات و خواص مهره مار بهره مند شوند.

فرق مهره مار طبیعی و پرورشی با هم:

C:\Users\pc\Downloads\mohamadrezamoradi_90707-24796654!1.jpg

                                                                انواع  مهره ی مار

مهره مار طبیعی در جزایر مخصوص و جنگل و کوه های اطراف هند پیدا میشود. مارگیران با سختی و روش های خاصی اقدام به پیدا کردن این مهره ها میکنند. مهره مار طبیعی نسبت به مهره های پرورشی قدرت بالاتری دارند.

در کشور هند مراکز نگهداری انواع گونه های مارها وجود دارد که هدف آنها از پرورش مار تهیه ی روغن مار، پوست مار و مهره ی مار پرورشی است. نکته مهم درباره مهره ی مار پرورشی این است که خواص این مهره ها ضعیف تر از مهره های مار طبیعی میباشد.

حقیقت پنهان درباره مهره های مار:

مهره مار از گذشته های بسیار دور مورد توجه انسان ها قرار گرفته، به طوری که افسانه ها و داستان های گوناگونی در مورد مهره ی مار وجود دارد. با توجه به دست نوشته های موجود ثروتمندان و پادشاهان به خاطر پیشرفت در امورات و کار های خود از قدرت های مغناطیسی این مهره استفاده میکردند. با گذر زمان و پیشرفت علم افرادی که در حوزه علوم غریبه و علم متافیزیک فعالیت میکنند، با مشاهده تاثیرات این سنگ ارزشمند پرده از راز و حقیقت مهره مار برداشتند. به همین علت امروزه افراد زیادی برای بهره مندی از خواص شگفت انگیز این محصول، به دنبال خرید آن هستند. 

خواص مهره محبت مار:

C:\Users\pc\Downloads\20220609211556.jpg

                                                                    خواص مهره ی مار

مهره ی مار به علت خواص منحصر به فردی که دارد توانسته در زمان کوتاهی جایگاه بالایی در مقایسه با سایر سنگ های انرژی زا و قیمتی  کسب نماید. به همین علت می توان مهره مار را جزو قوی ترین و پرطرفدارترین سنگ های ارزشمند قرار داد. از جمله خواص اعجاب انگیز مهره ی مار عبارتند از:

  • تاثیر بر روابط عاطفی انسان و رفع اختلافات
  • افزایش جذابیت
  • رونق کسب و کار و تاثیر مثبت بر امور مالی
  • افزایش مهر و محبت میان دوستان و بستگان
  • گره گشایی در کارهای مختلف
  • بالا بردن اعتماد به نفس
  • ارتقا موقعیت شغلی
  • ایجاد آرامش فکری
  • بهبود مغناطیس بدن در راستای جذب انرژی های مثبت
  • رسیدن به معشوق
  • رسیدن به آرزوها
  • دفع چشم زخم
  • دفع انرژی های منفی
  • دفع طلسم

انواع مهره محبت مار:

مهره مار از گونه های مختلفی از مارها به دست می آیند. بسته به اینکه مهره مار متعلق به کدام نوع مار است، خاصیت مهره ی مار نیز تغییر خواهد کرد.

مهره ی مار شاه کبری هندی که شاه مهره ی هندی نام دیگر آن است، پرطرفدارترین نوع مهره ی مار محسوب می شود. شاه مهره ی هندی برای رونق کسب و کار و افزایش درآمد بسیار مناسب است.

مهره ی مار دابویا نیز از انواع مهره های مار موجود می باشد که از مارهای موجود در جنگل های سریلانکا بدست می آید. این نوع مهره ی مار برای بهبود روابط عاطفی و رسیدن به معشوق بسیار مناسب می باشد.

مهره ی مار خاکی، افعی و زنگی نیز در بازار موجود است که نسبت به دو مورد ذکر شده اثرات کمتری دارند و به همین علت قیمت پایین تری دارند.

 

تشخیص مهره های مار اصل و تقلبی:

اولین روش و بهترین روش استفاده از سرکه انگور میباشد. سرکه به علت خاصیت اسیدی که دارد، میتواند هر نوع جسم آهکی را در خود حل نماید. اگر جسمی در سرکه انگور انداخته شود و جسم حرکت کند و حباب های ریزی در محلول ظاهر شوند، یعنی جسم در حال تجزیه شدن می باشد. البته این نکته را به خاطر داشته باشید که مهره ی مار نژاد آبزی ایرانی ریز به علت داشتن مواد آهکی ممکن است در محلول سرکه شروع به حرکت نماید. 

توجه کنید هرگز مهره ی مار خود را در سرکه قرار ندهید چون سرکه سبب کاهش قدرت مغناطیسی مهره مار می شود.

نکات مهم موقع خرید مهره های مار:

         C:\Users\pc\Downloads\مهره-مار-چیست-خواص-و-فوائد-مهر-مار-نحوه-ایجاد-مهره-مار.jpeg

                                                                  خرید مهره ی مار

هنگام خرید مهره مار دقت کنید حتما جفت باشند. در صورتی که مهره هایی که خریداری میکنید جفت نباشند، تاثیری نخواهند داشت. 

مهره مار ماده اندازه ای دو برابر دانه لپه و مهره مار نر اندازه ای تقریبا سه برابر دانه لپه دارد. 

هرچه مهره ی مار رنگ روشن تری داشته باشد، تازه تر بوده و خواص مغناطیسی آن شدیدتر خواهد بود. مهره های تیره و مشکی قدیمی تر هستند و میدان مغناطیسی ضعیف تری تولید می کنند. 

هرچه اندازه ی مهره ها بزرگتر باشد، اثرات مغناطیسی شدیدتری خواهند داشت.

امروزه مهره های ماری در بازار وجود دارند که قیمت بسیار پایینی دارند. لازم به ذکر است این مهره ها از مارهای آبزی موجود در استخرهای پرورشی تهیه می شوند و تاثیری ندارند

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها