کد خبر : 206488
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۸

موتورولا پیش از رونمایی از نمایشگاه CES 2023، ThinkPhone را به‌عنوان «به‌روزرسانی در سطح تجاری» معرفی کرد.

موتورولا پیش از رونمایی از نمایشگاه CES 2023، ThinkPhone را به‌عنوان «به‌روزرسانی در سطح تجاری» معرفی کرد.

به گزارش خبر روز و به نقل از gsmarena موتورولا ThinkPhone را که ما در چند ماه گذشته در مورد آن می شنویم، به اشتراک گذاشته است. این برند متعلق به لنوو تصویر این گوشی هوشمند را در توییتر با عنوان “ارتقای درجه تجاری” منتشر کرد. تصویری که توسط موتورولا به اشتراک گذاشته شده است،

به گزارش خبر روز و به نقل از gsmarena موتورولا ThinkPhone را که ما در چند ماه گذشته در مورد آن می شنویم، به اشتراک گذاشته است. این برند متعلق به لنوو تصویر این گوشی هوشمند را در توییتر با عنوان “ارتقای درجه تجاری” منتشر کرد.

تصویری که توسط موتورولا به اشتراک گذاشته شده است، به طور رسمی نگاهی اجمالی به طراحی ThinkPhone به ما می دهد. پنل پشتی آن دارای طراحی فیبر است و متن “ThinkPhone by Motorola” در گوشه سمت راست پایین دارد. ThinkPhone همچنین دارای فریم آلومینیومی است و قاب سمت چپ دارای یک دکمه قرمز رنگ است.

Motorola teases ThinkPhone as a 'Business-grade upgrade' ahead of CES 2023 unveiling

تصویر به اشتراک گذاشته شده توسط موتورولا، قسمت جلویی ThinkPhone را به ما نشان نمی دهد، اما به لطف رندرهایی که قبلاً فاش شده بود، می دانیم که این گوشی هوشمند چگونه به نظر می رسد.

موتورولا هنوز هیچ مشخصاتی از ThinkPhone را فاش نکرده است، اما از آنجایی که قرار است در نمایشگاه CES 2023 که از 5 ژانویه آغاز می شود، رونمایی شود، انتظار زیادی برای دانستن بیشتر در مورد گوشی هوشمند موتورولا برای کاربران تجاری وجود ندارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها