کد خبر : 207736
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶

نسخه Realme از جزیره پویا اپل در تصاویر فاش شده نشان داده شده است

نسخه Realme از جزیره پویا اپل در تصاویر فاش شده نشان داده شده است

به گزارش خبر روز و به نقل از gsmarena از زمانی که اپل در ماه سپتامبر مفهوم جزیره دینامیک را به آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس خود معرفی کرد، ساعت شروع به تیک تاک کرد. اعتراف کنید – همه ما مشتاقانه منتظر بودیم تا بفهمیم یک سازنده دستگاه اندروید با چه سرعتی

به گزارش خبر روز و به نقل از gsmarena از زمانی که اپل در ماه سپتامبر مفهوم جزیره دینامیک را به آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس خود معرفی کرد، ساعت شروع به تیک تاک کرد. اعتراف کنید – همه ما مشتاقانه منتظر بودیم تا بفهمیم یک سازنده دستگاه اندروید با چه سرعتی از این ویژگی استفاده می کند. و چه شرکتی برنده این مسابقه مشکوک خواهد بود.

امروز، با توجه به برخی از تصاویر فاش شده از اسناد داخلی شرکت، می دانیم که Realme است. اسپین آف/شاخه/برند فرعی Oppo/هر چیزی که می خواهد خود را در این هفته بنامد، ظاهراً در حال شبیه سازی سخت است – نه، منظور ما الهام گرفتن از تکالیف اپل است. ارر، جزیره پویا.

می توانید آن را در تصاویر بالا و پایین مشاهده کنید. ظاهراً این تلفن ممکن است هفته آینده در نمایشگاه MWC عرضه شود و هواوی را در جزیره دینامیک شکست دهد. دستگاه مورد بحث می‌تواند متعلق به سری C سطح پایه باشد، همانطور که مدهاو شیث، مدیرعامل Realme قبلاً اشاره کرده بود که بریدگی دوربین مانند قرص را در چنین گوشی‌هایی قرار داده است.

Realme's version of Apple's Dynamic Island shown in leaked images

یک نگاه گذرا نشان می دهد که جزیره Realme گسترده تر از جزیره اپل است، اما عملکردها ممکن است بسیار مشابه باشند. همانطور که می بینید، شارژ SuperVOOC در حال حاضر در جزیره نشان داده می شود. در اینجا یک GIF فاش شده از آن در عمل آمده است:

به نظر می رسد یک باگ عجیب در ماتریکس رخ داده و باعث ایجاد یک نقص در فضا-زمان شده است که به نوعی آخرین سفر من به آینده را مختل کرد…😵‍💫

بنابراین، یک سفر رفت و برگشت دیگر بعد، اینجا اولین نگاه شما به #مینی کپسول #Realme در عمل است…😏

باز هم از طرف Smartprix @ 👉🏻 https://t.co/qAPkl4gcNn pic.twitter.com/Z29A4j0Jhe

— استیو اچ. مک فلای (@OnLeaks) 22 فوریه 2023

هنوز مشخص نیست که آیا برنامه های شخص ثالث به نحوی می توانند به جزیره Realme دسترسی داشته باشند یا خیر، اما تعجب نکنید اگر پاسخ منفی است و همه چیزهایی که ما دریافت می کنیم مواردی در سطح سیستم مانند شارژ کردن، تعویض رسانه و چیزهایی از این دست است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها