کد خبر : 174131
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹

نقش کلیدی شهرداری و شوراها در رونق اقتصادی

نقش کلیدی شهرداری و شوراها در رونق اقتصادی

ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی بر نقش کلیدی شهرداری و شوراها در رونق اقتصادی تاکیدکرد. محمدرضا حسین نژاد ظهر امروز در دیدار اعضای شوراهای شهرهای بجنورد و شیروان، نقش شهرداری و شوراها را در بارور شدن مزیت ها و پتانسیل های هر شهر در جهت رونق اقتصادی را کلیدی عنوان کرد. وی افزود: موضوعاتی همچون درآمد

نقش کلیدی شهرداری و شوراها در رونق اقتصادی

ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی بر نقش کلیدی شهرداری و شوراها در رونق اقتصادی تاکیدکرد.

محمدرضا حسین نژاد ظهر امروز در دیدار اعضای شوراهای شهرهای بجنورد و شیروان، نقش شهرداری و شوراها را در بارور شدن مزیت ها و پتانسیل های هر شهر در جهت رونق اقتصادی را کلیدی عنوان کرد.

وی افزود: موضوعاتی همچون درآمد پایدار و جذب اعتبارات خارج از استان در اولویت کار مجموعه شهرداری ها قرار گیرد.

حسین نژاد با بیان اینکه شهرداری ها در مسیر عمران و آبادانی باید گام های مثبت بردارند، ادامه داد: هر شهری متناسب با پتانسیل ها و مزیت هایش می تواند در جهت ماندگاری گردشگر و جذب سرمایه گذار تلاش کند.

وی با اشاره به اینکه رسالت اصلی کار مدیران ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی است، تصریح کرد: ایجاد اشتغال و برطرف کردن موانع تولید در جهت پتانسیل های موجود در اولویت قرار گیرد.

حسین نژاد با بیان اینکه اعتبارات حوزه عمرانی کشور محدود است، افزود: بارور شدن مزیت های هر شهری با خرد جمعی و همفکری میسر می شود و در این راه شهرداری و شوراها نقش کلیدی دارند؛ زیرا با احیای مزیت ها شاهد رونق این مجموعه ها نیز خواهیم بود.

منبع: ايسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها