کد خبر : 204573
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۹

نکات مهم قبل خرید ویپ که خوب است بدانید!

نکات مهم قبل خرید ویپ که خوب است بدانید!

    شاید شما هم جزو آن دسته باشید که اولین باراست که قصد خرید ویپ یا سیگار الکتریکی و یا خرید جویس ویپ را دارید و نمی دانید که کدام مدل دستگاه ویپ گزینه خوبی برای شما است و نیاز شما را برطرف می کند. مهم است که از ابتدا گزینه مناسب و درستی

 

 

شاید شما هم جزو آن دسته باشید که اولین باراست که قصد خرید ویپ یا سیگار الکتریکی و یا خرید جویس ویپ را دارید و نمی دانید که کدام مدل دستگاه ویپ گزینه خوبی برای شما است و نیاز شما را برطرف می کند. مهم است که از ابتدا گزینه مناسب و درستی را برای تهیه و خرید دستگاه ویپ  وهمچنین جویس آن یا مایع دستگاه های ویپ داشته باشید تا تجربه یک ویپینگ خوب را داشته باشید.در ادامه مطلب  با ما همراه باشید تا با نکات مورد نیاز قبل خرید ویپ آشنا شوید.

 

افرادی که به سراغ ویپ می روند

 

در اینجا ما دو دسته از افراد مواجه هستیم که به سمت استفاده و خرید از ویپ می روند. در هر دو گروه٬ضمن اطلاع داشتن از مضرات استفاده و کشیدن سیگار و قلیان٬با انتخاب کردن ویپ یا سیگار الکتریکی(اصل و اورجبنال) تا ۹۰ درصد ضرر کمتری نسبت به سیگار به سلامتی بدن و ریه خود وارد می کنند و در نتیجه آسیب کمتری نیز متوجه آن ها می شود.

 

گروه اول

 

افرادی می باشند که سیگار مصرف می کنند و حال قصد آن را دارند که سیگار را ترک کنند و کمبود نیکوتین خود را با جایگزین کردن ویپ به جای سیگار٬ تامین کنند و یک راهکار کلی برای ترک سیگار با ویپ می دانند.

 

گروه دوم

 

افرادی که هستند که مانند افراد سیگاری٬ برای تامین کردن نیاز خود به نیکوتین سراغ ویپ نمی روند٬بلکه صرفا از ویپینگ و تولید کردن بخار و دود حاصل از آن لذت می برند.

 

هر کدام از این دو دسته برحسب نیاز و علاقه خود به مدل های ویپ و جویس مخصوص به خود نیاز دارند که در ادامه به معرفی این مورد می پردازیم.

 

انواع دستگاه های ویپ

 

ویپ دارای انواع مختلفی است که هرکدام دارای ویژگی های مخصوص به خود می باشد که کارایی آن را از انواع دیگر متفاوت می سازد که به سه دسته ویپ های پاد سیستم٬ویپ های ماد و ویپ های پاد ماد تقسیم می شوند که در ادامه به اینکه به چه معنا هستند و مناسب چه کاری هستند٬می پردازیم.

 

ویپ های پاد سیستم

 

در ابتدا اینگونه شروع کنیم که اگر سیگاری هستید و به دنبال رفع نیاز خود به نیکوتین به سراغ تهیه ویپ و ویپینگ کردن می روید٬ویپ های پاد سیستم بهترین گزینه برای شما می باشد.مقدار بخارتولید شده توسط پاد سیستم ها کم است و در حد سیگار یا کمی بیشتر از آن می باشد.نکته جالب در این است 

 است٬یعنی هنگام کشیدن این ویپ٬بخار تولید شده MTLکه مکانیزم عملکرد این ویپ ها مانند سیگار یا 

در ابتدا وارد دهان می شود و سپس منتقل به دهان می شود.حویس استفاده شده در این ویپ ها٬ ار نوع نیکوتین سالت اسا که نیکوتین بیشتری نسبت به جویس های دیگر دارد و به دلیل اینکه نیکوتین این جویس ها زیاد است٬ برای افراد سیگاری مناسب است.

سایز این دستگاه های ویپ نسبت به انواع دیگر کوچک تر است و باتری آن ها به صورت پیش فرض توسط مکان های تولید کننده آن نصب شده و قابلیت تعویض ندارند.میزان بخار تولید شده این پاد سیستم ها میزان ثابتی می باشد و قابلیت تنظیم توسط مصرف کننده را ندارد.به دلیل وزن کم و کوچک بودن آن

به راحتی در جیب جا می شود و در نتیجه حمل آن آسان است.

 

ویپ های ماد 

 

این ویپ ها که به آن ها ساب اهم نیز گفته می شود٬ برای افرادی مناسب می باشد که صرفا اون تامین نیکوتین برای آن ها مهم نیست و به دنبال تولید کردن بخار و دود زیاد می باشند واگر بخواهیم بگوییم٬به طور کلی برای افراد علاقه مند به قلیان مناسب است.

ویپ های ماد سایز بزرگتری نسبت به پاد سیستم ها دارند و همچنین قدرت بیشتری نیزدارند٬ به دلیل آنکه بخار بیشتری تولید می کنند.برخلاف پاد سیستم ها٬ ویپ های ماد باتری کارخانه ای ندارند و شما باید خودتان باتری را تعویض کنید.قابلیت تنظیم قدرت بخاررا دارد و شما بر میزان بخار تولید شده خود٬کنترل دارید. از جویس های کم نیکوتین و یا معمولی برای این ویپ ها استفاده می شود و در آخر از نظر قیمتی٬بالاتر از پاد سیستم ها هستند.

 

ویپ های پاد ماد

 

یک ویژگی جالب که ویپ ها پاد ماد را از دو نوع دیگر جدا کرده است٬این است که دو منظوره است و هم به عنوان پادسیستم  و هم به عنوان ویپ ماد استفاده می شود.این ویپ پر کاربردی است و شما اگر هم میخواهید ویپ را جایگزین سیگار کنید به خاطر ترک کردن سیگار وجبران کمبود  نیکوتین و هم برای لذت بردن از تولید بخار زیاد مانند قلیان٬ویپ های پاد ماد گزینه مناسبی می باشد.

از نظر سایز مناسب هستند و میزان بخار تولید شده آن معمولی است تا نیاز هر کاربری را برطرف کند.

پاد سیستم ها از نظر قیمتی نسبت به ویپ های پاد ماد ارزان تر هستند و همچنین سبک تر و کوچک تر نیز می باشند. در این ویپ ها از جویس کم نیکوتین و جویس نیکوتین سالت استفاده می شود. پس اگر طرفدار هر دو نوع هستید٬ در هنگام خرید ویپ٬ به سراغ این ویپ بروید.

 

تفاوت جویس های سالت نیکوتین و کم نیکوتین

 

۱-سالت نیکوتین ها٬ نیکوتین بیشتری نسبت به کم نیکوتین ها دارند.

۲-کم نیکوتین ها مناسب پاد مادها هستند٬اما سالت نیکوتین ها مناسب برای پاد سیستم ها هستند.

 

نکات مهم هنگام خرید ویپ

 

  • اگر به نیکوتین وابستگی ندارید و به دنبال جایگزین سیگار هستید٬در هنگام خرید به سراغ ویپ های پاد سیستم بروید
  • اگر صرفا علاقه مند به ویپینگ و تولید کردن بخار و دود زیاد هستید٬گزینه مناسب شما ویپ ها ماد هستند.
  • به مشخصات دستگاه ویپ توجه کنید که به باتری نیاز دارد یا خیر و اگر ندارد هزینه اضافی بابت خرید باتری نکنید
  • اگر دستگاه ویپ مورد نظر شما باتری خور است٬اضافه کردن باتری به سبد خرید خود را فراموش نکنید.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها