کد خبر : 197465
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۳

نینتندو علامت تجاری جدید Donkey Kong

نینتندو علامت تجاری جدید Donkey Kong

به گزارش خبر روز و به نقل از گيم تي پلي نینتندو یک علامت تجاری جدید مربوط به سری Donkey Kong را ثبت می کند و طرفداران حدس می زنند چیزی برای این فرنچایز در دست ساخت است. فرنچایز Nintendo’s Donkey Kong نامی شناخته شده است که نسل های زیادی از گیمرها آن را می

به گزارش خبر روز و به نقل از گيم تي پلي نینتندو یک علامت تجاری جدید مربوط به سری Donkey Kong را ثبت می کند و طرفداران حدس می زنند چیزی برای این فرنچایز در دست ساخت است.

فرنچایز Nintendo’s Donkey Kong نامی شناخته شده است که نسل های زیادی از گیمرها آن را می شناسند. این مجموعه به خاطر پلتفرم‌های زیادی که تولید شده‌اند، تحسین می‌شود، که محبوب‌ترین آن‌ها سه گانه Donkey Kong Country متعلق به Rare’s SNES است. حتی بازی‌های ریبوت‌شده Donkey Kong Country Returns و Donkey Kong Country: Tropical Freeze از استودیو رترو نیز با تحسین‌های مشابهی مواجه شده‌اند، که باعث می‌شود مجموعه بازی‌های میمون بزرگ برای بازی سرگرم‌کننده باشد. همانطور که گفته شد، این سری از نظر بازی‌های جدید، سر و صدای کمی داشته است.

Nintendo Files New Donkey Kong Trademark

آخرین نسخه ای که شامل نام تجاری Donkey Kong خارج از اسپین آف های سوپر ماریو بود، پورت Switch Tropical Freeze بود که در سال 2018 بازگشته بود. در حالی که شایعات مربوط به یک بازی Switch جدید برای این سری در طول 40th Donkey Kong فعال بود. سالگرد، هیچ چیزی اعلام نشد. این شایعات در مورد چیز جدیدی برای این سری به دلیل ثبت نام تجاری اخیر از نینتندو دوباره در حال پخش شدن است.

برخی از طرفداران متوجه شده بودند که علامت تجاری Donkey Kong نینتندو اخیراً در ابتدای جولای به روز شده است. در حالی که اکثراً این موضوع را به‌عنوان محافظت‌کننده حقوق این فرنچایز برای آینده نینتندو تلقی می‌کنند، این فقط یک تمدید نیست، بلکه یک مورد کاملاً جدید است که دارای کلمات به روز شده است. به طور خاص، این علامت تجاری «برنامه‌های قابل دانلود برای کنسول‌های قابل حمل و الکترونیکی» را ذکر می‌کند، که متناسب با صورتحساب نینتندو سوییچ یا هر کنسولی که جایگزین آن می‌شود.

این موضوع در حال حاضر برخی از طرفداران را برانگیخته است که این احتمال وجود دارد که نینتندو در مقطعی در آینده یک بازی جدید Donkey Kong را برای سوییچ معرفی کند. همچنین جالب است که این علامت تجاری به روز شده در حال ظهور است، با توجه به اینکه نینتندو اخیراً علامت تجاری Donkey Konga را نیز تمدید کرده است، یک سری اسپین آف بازی ریتمی که شامل اجرای DK بونگوس با ضرب آهنگ یک آهنگ است. همانطور که گفته شد، هیچ چیزی وجود ندارد که نشان دهد یک بازی جدید Donkey Kong یا Donkey Konga به زودی منتشر خواهد شد و همانطور که قبلاً ذکر شد می تواند به سادگی نینتندو این علامت تجاری را به روز کند.

از نظر دیگر حضورهای Donkey Kong در بازی‌های ویدیویی اخیر، او یک کاپیتان قابل بازی در لیگ نبرد Mario Strikers و همچنین یک شخصیت قابل بازی در Mario Party Superstars است. در خارج از بازی‌های ویدیویی، شایعه شده است که سری Donkey Kong در Super Nintendo World به عنوان توسعه‌ای برای پارک موضوعی نمایش داده می‌شود. خود دی کی همچنین در فیلم آینده سوپر ماریو ایلومینیشن که صداپیشگی آن کمدین و بازیگر ست روگن است، حضور خواهد داشت.

 

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها