کد خبر : 204287
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۷

نینتندو 10 بازی پرفروش سوییچ تاکنون را معرفی کرد

نینتندو 10 بازی پرفروش سوییچ تاکنون را معرفی کرد

به گزارش خبر روز و به نقل از gametplay آخرین گزارش مالی نینتندو نگاهی به روز به پرفروش ترین بازی های سوییچ ارائه می دهد و آمار فروش بازی های اخیر را به اشتراک می گذارد. با گذشت زمان، می توان تغییراتی در لیست پرفروش ترین بازی های نینتندو سوییچ ایجاد کرد و نینتندو اعلام

به گزارش خبر روز و به نقل از gametplay آخرین گزارش مالی نینتندو نگاهی به روز به پرفروش ترین بازی های سوییچ ارائه می دهد و آمار فروش بازی های اخیر را به اشتراک می گذارد.

با گذشت زمان، می توان تغییراتی در لیست پرفروش ترین بازی های نینتندو سوییچ ایجاد کرد و نینتندو اعلام کرد که در حال حاضر کدام عناوین در صدر قرار دارند. آخرین گزارش مالی این شرکت، که دوره مالی از آوریل تا سپتامبر 2022 را پوشش می‌دهد، داده‌های جدیدی از عملکرد موفق‌ترین بازی‌های سوییچ در این روزها ارائه می‌کند.

جای تعجب نیست که بازی Mario Kart 8 Deluxe با فروش بیش از 48.4 میلیون نسخه در جایگاه برتر قرار دارد. این بازی مدت‌هاست که به‌عنوان پرفروش‌ترین بازی سوئیچ در تمام دوران‌ها رتبه‌بندی می‌شود، و بدون شک عرضه مداوم DLC برای Mario Kart 8 Deluxe که قرار است در طول سال 2023 ادامه پیدا کند، به ادامه قوی آن کمک خواهد کرد. با این حال، پس از آن، دومین بازی پرفروش، Animal Crossing: New Horizons است که از سال 2020 تاکنون 40.2 میلیون نسخه فروخته است. اگر نیوهورایزنز بتواند این شتاب را حفظ کند، می‌تواند طی چند سال آینده از Mario Kart 8 پیشی بگیرد.

پنج فیلم پرفروش Switch عبارتند از Super Smash Bros. Ultimate با 29.5 میلیون، The Legend of Zelda: Breath of the Wild با 27.8 میلیون و Pokemon Sword and Shield با 25.3 میلیون. از آنجا، بقیه 10 نفر اول شامل Super Mario Odyssey (24.4 میلیون)، Super Mario Party (18.4 میلیون)، Pokemon Brilliant Diamond and Shining Pearl (14.9 میلیون)، Ring Fit Adventure (14.9 میلیون) و Pokemon Let’s Go هستند. Pikachu و Let’s Go Eevee (14.8 میلیون). آخرین نقطه ممکن است به زودی توسط Pokemon Legends: Arceus پیشی بگیرد، زیرا دقیقاً پشت بازی Pokemon Let’s Go با فروش 13.9 میلیون نسخه قرار دارد.

احتمالاً دیدن برخی از برجسته‌ترین بازی‌های نینتندو در عصر سوییچ که بر این فهرست تسلط دارند، شوکه کننده نخواهد بود، اگرچه زمان نشان خواهد داد که آیا همه این بازی‌ها در آنجا باقی خواهند ماند یا خیر. در سال گذشته چندین بازی Switch مانند بازی Pokemon Legends فوق العاده موفق شدند. طبق گزارش نینتندو، Kirby and the Forgotten Land اکنون با فروش 5.14 میلیون نسخه پرفروش ترین بازی Kirby است و Splatoon 3 تنها در ماه سپتامبر 7.90 میلیون نسخه فروخته است. این اعداد چشمگیر هستند و با گذشت زمان حتی بیشتر هم خواهند شد.
علاوه بر این، به نظر می‌رسد در آینده نزدیک رقبای بیشتری برای حضور در 10 بازی برتر معرفی شوند، مانند دنباله‌ی Breath of the Wild، The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom که در ماه می 2023 عرضه می‌شود. و با توجه به برجسته بودن بازی‌های پوکمون. در این لیست، احتمال زیادی وجود دارد که Pokemon Scarlet و Violet، اولین بازی‌های کاملاً جهان باز این فرنچایز که هفته آینده وارد بازار می‌شوند، در نهایت در آنجا به پایان برسند. جالب است که ببینیم آیا بازی‌های پرفروش فعلی سوییچ می‌توانند در سال‌های آینده جایگاه خود را حفظ کنند یا خیر.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها