کد خبر : 176148
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳

هشدار هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد درباره آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها

هشدار هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد درباره آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به بارش ها فردا “پنجشنبه” آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل‌ها در پاره‌ای از مناطق استان، اختلال در تردد جاده ای و کاهش دید افقی مورد انتظار است. “رضا کاکاوند” در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، افزود: بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی امروز

هشدار هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد درباره آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به بارش ها فردا “پنجشنبه” آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل‌ها در پاره‌ای از مناطق استان، اختلال در تردد جاده ای و کاهش دید افقی مورد انتظار است.

“رضا کاکاوند” در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، افزود: بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی امروز جو غالب افزایش ابر خواهد بود اما از اواخر وقت امشب با نفوذ تدریجی سامانه بارشی به استان وقوع ناپایداری های جوی در پاره‌ای نقاط استان دور از انتظار نخواهد بود.
وی تصریح کرد: با تقویت این سامانه از پنج شنبه شاهد گسترش بارش ها در سطح استان خواهیم بود بنابراین طی این مدت علاوه بر ابرناکی در همه مناطق  استان شاهد بارش باران گاهی با رعد و برق، بارش برف “در مناطق کوهستانی و مستعد” در برخی مناطق ریزش تگرگ، وزش باد” گاهی شدید” پیش‌بینی می‌شود.
مدیرکل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: لازم به ذکر است با توجه به بارش ها فردا “پنجشنبه” آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل‌ها در پاره‌ای از مناطق استان، اختلال در تردد جاده ای و کاهش دید افقی مورد انتظار است.
کاکاوند ادامه داد: سامانه فوق اوایل شب پنج شنبه از جو استان خارج شده و با خروج آن کاهش محسوس دما “تا اوایل هفته پیش رو” و در پاره‌ای نقاط مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.
وی بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته لیکک با بیشینه دمای ۲۶.۸ سانتیگراد گرم ترین و یاسوج با کمینه دمای ۲ سانتیگراد سردترین نقاط استان بودند.
انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها