کد خبر : 130059
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰

هیچ راهی مسدود نیست

هیچ راهی مسدود نیست

رئیس پلیس‌راه استان زنجان گفت: هیچ راهی در استان مسدود نبوده و همه راه‌ها زیر ترافیک است. سرهنگ عباس مظفری در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه زنجان، اظهار کرد: در حال حاضر در همه مسیرهای مواصلاتی استان شاهد بارش باران هستیم و علاوه‌بر آن در جاده بیجار نیز شاهد بارش برف هستیم. این مسئول با بیان

رئیس پلیس‌راه استان زنجان گفت: هیچ راهی در استان مسدود نبوده و همه راه‌ها زیر ترافیک است.

سرهنگ عباس مظفری در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه زنجان، اظهار کرد: در حال حاضر در همه مسیرهای مواصلاتی استان شاهد بارش باران هستیم و علاوه‌بر آن در جاده بیجار نیز شاهد بارش برف هستیم.

این مسئول با بیان اینکه هیچ راهی در استان مسدود نیست، ادامه داد: ترافیک و در آزادراه زنجان- قزوین و آزادراه زنجان –تهران سنگین بوده و شاهد ترافیک نیمه‌سنگین در جاده‌های ترانزیتی هستیم.

وی با اشاره به وضعیت ترافیک جاده‌های روستایی، افزود: در برخی محورهای روستایی نیز ترافیک سنگین وجود دارد.

مظفری تصریح کرد: با توجه به پیش‌بینی بارندگی پراکنده در استان، رانندگان به رعایت سرعت مطمئنه، فاصله طولی مناسب و بستن کمربند همه سرنشینان خودرو توصیه می‌شوند.

رئیس پلیس‌راه استان زنجان با بیان اینکه همشهریان امروز و فردا از سفرهای غیرضروری بپرهیزند، یادآور شد: باید توجه داشت که در جاده‌های کوهستانی استان، تردد خودرو نیاز به زنجیر چرخ و سیستم گرمایشی دارد.منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها