کد خبر : 126413
تاریخ انتشار : شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۱

واژگونی خودرو پراید با هفت مصدوم در نوش آباد

واژگونی خودرو پراید با هفت مصدوم در نوش آباد

رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کاشان از مصدوم شدن هفت نفر بر اثر واژگونی یک دستگاه خودرو پراید خبر داد. به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان و به نقل از روابط عمومی مرکز اورژانس کاشان، حسین ریاحی اظهار کرد: این حادثه روز جمعه نهم فروردین ماه در جاده نوش آباد به

رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کاشان از مصدوم شدن هفت نفر بر اثر واژگونی یک دستگاه خودرو پراید خبر داد.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان و به نقل از روابط عمومی مرکز اورژانس کاشان، حسین ریاحی اظهار کرد: این حادثه روز جمعه نهم فروردین ماه در جاده نوش آباد به طرف دشت فیض آباد رخ داد.
وی افزود: همه سرنشینان این خودرو خانم بودند که بعد از دریافت تماس مردمی، مصدومان به وسیله دو دستگاه آمبولانس این مرکز به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل شدند و حال همه آنها مساعد گزارش شده است.
عضو شورای اسلامی شهرنوش آباد به خبرنگار ایسنا در کاشان گفت: جاده فیض آباد یک جاده با عرض شش متر است که برای دسترسی بین مزارع ساخته شده اما تردد تریلرهای شرکت فولاد و صنایع واقع در این دشت، جان شهروندان را تهدید می کند.
مهدی اسماعیل زاده اظهار کرد: خطرآفرینی و تردد غیرقانونی دهها خودروی سنگین در این مسیر به فرمانداری و راهداری آران و بیدگل گزارش شده، اما تاکنون اقدامی در خصوص تعریض کردن این جاده یا جلوگیری از عبور خوردو ها انجام نشده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها