کد خبر : 176321
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۶

وضعیت قرمز هوای اصفهان از دوشنبه تا پنجشنبه

وضعیت قرمز هوای اصفهان از دوشنبه تا پنجشنبه

ایسنا/اصفهان کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از استقرار جوی پایدار بر روی استان طی سه روز آینده خبر داد و گفت: آلودگی هوا در کلان‌شهر اصفهان و مناطق صنعتی از روز دوشنبه تا صبح پنجشنبه ادامه دارد. حجت‌الله علی عسگریان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر استقرار جوی پایدار بر روی

وضعیت قرمز هوای اصفهان از دوشنبه تا پنجشنبه

ایسنا/اصفهان کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از استقرار جوی پایدار بر روی استان طی سه روز آینده خبر داد و گفت: آلودگی هوا در کلان‌شهر اصفهان و مناطق صنعتی از روز دوشنبه تا صبح پنجشنبه ادامه دارد.

حجت‌الله علی عسگریان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر استقرار جوی پایدار بر روی استان طی سه روز آینده است. بر این اساس طی این مدت وضعیت جوی در بیشتر مناطق استان به‌صورت صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد و از روز دوشنبه در مناطق صنعتی و کلان‌شهر اصفهان افزایش غلظت آلاینده‌های هوا پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه کمینه دما طی۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق استان بین یک تا دو درجه سانتی‌گراد کاهش پیدا می‌کند، گفت: حداکثر دمای امروز شهر اصفهان به ۱۴ درجه سانتی‌گراد می‌رسد و کمینه فردا صبح مهنای سه درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

به گفته این کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان، طی شبانه‌روز آینده گرم‌ترین نقطه استان خور و بیابانک با ۱۸ درجه سانتی‌گراد و خنک‌ترین نقطه بوئین و میاندشت و میمه با دمای منهای ۹ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

علی عسگریان با بیان اینکه آلودگی هوا از روز دوشنبه تا صبح پنجشنبه این هفته ادامه دارد و هشدار زرد صادر شده، خاطرنشان کرد: وضعیت هوای فردا برای گروه‌های حساس، ناسالم است و از دوشنبه برای عموم ناسالم خواهد بود، درعین‌حال که تا روز پنجشنبه جو پایدار است و بارش باران و وزش باد شدید هم نخواهیم داشت.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها