کد خبر : 176190
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۸

پدران و مادران شهدا اسوه‌های صبر، بردباری هستند

پدران و مادران شهدا اسوه‌های صبر، بردباری هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان گفت:شهدای گرانقدر با خلوص نیت و دعای خیر والدین خود در جبهه‌های جنگ تحمیلی حضور یافتند و با نثار خون خود توانستند عزت و امنیت را به مردم هدیه کنند. به گزارش ایسنا، رضا نجفی در دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران شهرستان بانه بیان کرد: خانواده‌های

پدران و مادران شهدا اسوه‌های صبر، بردباری هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان گفت:شهدای گرانقدر با خلوص نیت و دعای خیر والدین خود در جبهه‌های جنگ تحمیلی حضور یافتند و با نثار خون خود توانستند عزت و امنیت را به مردم هدیه کنند.

به گزارش ایسنا، رضا نجفی در دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران شهرستان بانه بیان کرد: خانواده‌های معظم شهدا با ایثار و اخلاص خود همواره به استحکام پایه‌های نظام اسلامی کمک کرده‌اند، تا درخت انقلاب اسلامی تنومند شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان خانواده‌های شهدا را جلوه بارز صابرین و شاکرین اقشار جامعه برشمرد و افزود: بسیاری از این خانواده‌ها در حالی که عزیزان خود را تقدیم انقلاب کردند و با صبر و ایستادگی از این اقدام خویش ابراز رضایت کرده‌اند.

وی یادآور شد: شهدای گرانقدر با خلوص نیت و دعای خیر والدین خود در جبهه‌های جنگ تحمیلی حضور یافتند و با نثار خون خود توانستند عزت و امنیت را به مردم هدیه کنند.

نجفی پدران و مادران شهدا را اسوه‌های صبر، بردباری و استقامت در جامعه اسلامی خواند و گفت: صبر و استقامت خانواده‌های شهدا ستودنی است و دیدار با آن‌ها سرچشمه بصیرت و معرفت الهی است؛ چراکه این بزرگواران همواره فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه گسترش داده و ما نیز مسئول هستیم با خضوع تمام از این عزیزان تکریم به عمل بیاوریم و دغدغه‌های این قشر را بررسی و مرتفع کنیم.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها