کد خبر : 25195
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹

پس از ۳۳ سال مادری فرزندش را می‌بیند

پس از ۳۳ سال مادری فرزندش را می‌بیند

پیکر امیر زمان‌زاده از شهدای دفاع‌مقدس سال ۱۳۶۷ در عملیات مرصاد و در منطقه زبیدات به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود پس از ۳۳ سال به آغوش خانواده اش بازگشت.  عبدالله مرتضوی در دیدار با مادر شهید «امیر زمان‌زاده»، از بازگشت و خاکسپاری پیکر شهید در شهرستان پردیس خبر داد و گفت: با توجه

پس از ۳۳ سال مادری فرزندش را می‌بیند

پیکر امیر زمان‌زاده از شهدای دفاع‌مقدس سال ۱۳۶۷ در عملیات مرصاد و در منطقه زبیدات به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود پس از ۳۳ سال به آغوش خانواده اش بازگشت.

 عبدالله مرتضوی در دیدار با مادر شهید «امیر زمان‌زاده»، از بازگشت و خاکسپاری پیکر شهید در شهرستان پردیس خبر داد و گفت: با توجه به درخواست مادر شهید، بوستان نورالشهدای پردیس اولویت اول مدفن شهید زمان‌زاده است که در صورت هماهنگی‌های لازم، مراسم تشییع و خاکسپاری شهید انجام خواهد شد.
وی با قدردانی از صبر و استقامت مادران شهدا در دوران دفاع‌مقدس و سال‌های پس از آن، شهدا را با استناد به آیات شریفه قرآن زنده و حاضر برشمرد و افزود: اگر امروز جسم مادی این شهیدان حضور ندارد، اما وجود معنوی آنان همواره حاضر و ناظر است و این را از خاطرات مادران شهدا می‌توان فهمید.
مرتضوی با بیان اینکه شهدا در دوران دفاع‌مقدس، حماسه‌های بزرگی را رقم زدند و تمام این حماسه‌ها با امضای مادران و همسران شهدا همراه بود، گفت: رشادت‌های زنان و مادران دوران حماسه و دفاع‌مقدس بر هیچ‌کس پوشیده نیست و امروز قدردانی و دیدار با والدین معظم شهدا در تداوم راه شهیدان ضروری است.
شهید امیر زمان‌زاده از شهدای دفاع‌مقدس سال ۱۳۶۷ در عملیات مرصاد و در منطقه زبیدات به درجه رفیع شهادت نائل آمد. پیکر ایشان به عنوان شهید گمنام در دانشگاه آزاد شهرستان نائین به خاک سپرده شده بود و با انجام آزمایش DNA هویت وی مشخص شد و فراق ۳۳ ساله مادر شهید هشت سال دفاع‌مقدس به پایان رسید.
منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها