کد خبر : 179714
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۴

پیروزی مقابل کوثر خیال فرش‌آرا را برای صعود راحت می‌کند

پیروزی مقابل کوثر خیال فرش‌آرا را برای صعود راحت می‌کند

ایسنا/خراسان رضوی بازیکن تیم فوتسال فرش‌آرای مشهد گفت: اگر سه امتیاز دیدار با کوثر را از آن خود کنیم، تقریبا خیال‌مان برای صعود از مرحله مقدماتی راحت خواهد شد. علی رستمی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص بازی آتی تیمش مقابل کوثر اصفهان در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال کشور اظهار کرد: کوثر اصفهان تیم

پیروزی مقابل کوثر خیال فرش‌آرا را برای صعود راحت می‌کند

ایسنا/خراسان رضوی بازیکن تیم فوتسال فرش‌آرای مشهد گفت: اگر سه امتیاز دیدار با کوثر را از آن خود کنیم، تقریبا خیال‌مان برای صعود از مرحله مقدماتی راحت خواهد شد.

علی رستمی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص بازی آتی تیمش مقابل کوثر اصفهان در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال کشور اظهار کرد: کوثر اصفهان تیم زهرداری است و این موضوع را در مشهد هم ثابت کرد. در حالی که ۴ بر ۱ از آنان جلو بودیم، توانستند بازی را به تساوی بکشانند. تیم جوان، یک دست و پر تلاشی دارند و بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت.

وی افزود: به دلیل چهار کارته شدن مقابل سن‌ایچ، این دیدار را از دست دادم. پس از بازی با سن‌ایچ تمرینات خوبی را پشت‌سر گذاشتیم و به لحاظ بدنی، روحی و روانی کاملا آماده‌ایم و برای برد در اصفهان به میدان می‌رویم. اگر سه امتیاز این دیدار را از آن خود کنیم، تقریبا خیال‌مان برای صعود از مرحله مقدماتی راحت خواهدشد. با هر تیمی بازی داشته باشیم برای برد به میدان می‌رویم اما برای تثبیت صدرنشینی، محکوم به یپروزی هستیم.

بازیکن فرش‌آرای مشهد با اشاره به پیروزی مقابل سن‌ایچ، دیگر تیم مدعی این گروه خاطرنشان کرد: خوشبختانه با وجود اینکه سن‌ایچ تیم قدرتمندی است، توانستیم با تلاش بازیکنان سه امتیاز این دیدار را از آن خود کنیم. سن‌ایچ در نیمه نخست نمایش بهتری ارائه داد، البته ما هم بازیکنانی داشتیم که علی‌رغم مصدومیت بازی کردند.

رستمی با اشاره به عملکرد داوران در دیدارهای حساس لیگ برتر گفت: داور در دیدار با سن‌ایچ عملکرد خوبی نداشت. کمیته داوران می‌توانست از داوران بهتری برای این دیدار استفاده کند. رقابت میان تیم‌های اول و سوم جدول از حساسیت بالایی برخوردار بود و انتظار داشتیم برای این دیدار حساس از داوران با تجربه‌تری استفاده کنند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها