کد خبر : 8547
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰

پیشرفت ۹۰ درصدی احداث بزرگترین کشتار صنعتی دام گلستان

پیشرفت ۹۰ درصدی احداث بزرگترین کشتار صنعتی دام گلستان

 مدیرعامل این کشتارگاه گفت: مجهزترین و بزرگترین کشتارگاه صنعتی دام استان در شهرستان آق‌قلا با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد در حال ساخت است. احمدعلی اسدی اظهار کرد: این کشتارگاه توسط شرکت بهاران گوشت گلستان در زمینی به مساحت ۶ هکتار و زیربنای بیش از ۱۰ هزار مترمربع در فاز اول راه‌اندازی خواهد شد. وی خاطرنشان

پیشرفت ۹۰ درصدی احداث بزرگترین کشتار صنعتی دام گلستان

 مدیرعامل این کشتارگاه گفت: مجهزترین و بزرگترین کشتارگاه صنعتی دام استان در شهرستان آق‌قلا با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد در حال ساخت است.

احمدعلی اسدی اظهار کرد: این کشتارگاه توسط شرکت بهاران گوشت گلستان در زمینی به مساحت ۶ هکتار و زیربنای بیش از ۱۰ هزار مترمربع در فاز اول راه‌اندازی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در این کشتارگاه سالن آلایش و بسته‌بندی گوشت با ظرفیت ۵ هزار بسته در ساعت و ۱۸ سردخانه با ظرفیت نگهداری ۲۰۰۰ رأس دام سبک و ۲۰۰ رأس دام سنگین در روز دیده شده است.

مدیرعامل این کشتارگاه بیان کرد: یک تصفیه‌خانه آب و فاضلاب مدرن با ظرفیت یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر در شبانه‌روز در این کشتار ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این مجموعه در ۳ شیفت کاری آماده خدمت دهی خواهد بود، گفت: با راه‌اندازی این کشتارگاه زمینه اشتغال ۱۵۰ نفر به‌صورت مستقیم در هر شیفت کاری و ۱۰۰ نفر به‌صورت غیرمستقیم فراهم می‌شود.

اسدی خاطرنشان کرد: این مجموعه آمادگی ارائه خدمات کشتارگاهی به شهرهای استان که دارای کشتارگاه‌های سنتی و یا فاقد کشتارگاه هستند را دارد.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها