کد خبر : 202112
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۴

پیش‌بینی ترافیک سنگین در محورهای قزوین در ساعات پایانی اربعین

پیش‌بینی ترافیک سنگین در محورهای قزوین در ساعات پایانی اربعین

 رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: اکنون شاهد ترافیک نیمه‌سنگین و روان در محورهای مواصلاتی استان هستیم، اما پیش‌بینی می‌شود حجم ترافیک در ساعات آینده و منتهی به شب به اوج خود رسیده و شاهد ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی استان باشیم. سرهنگ فرهاد ذاکری‌منش در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به اینکه

پیش‌بینی ترافیک سنگین در محورهای قزوین در ساعات پایانی اربعین

 رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: اکنون شاهد ترافیک نیمه‌سنگین و روان در محورهای مواصلاتی استان هستیم، اما پیش‌بینی می‌شود حجم ترافیک در ساعات آینده و منتهی به شب به اوج خود رسیده و شاهد ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی استان باشیم.

سرهنگ فرهاد ذاکری‌منش در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به اینکه شاهد بازگشت زائران حسینی و مسافران دیگر به استان‌های خود هستیم، اکنون حجم ترافیک در محورهای مواصلاتی استان نیمه‌سنگین و روان است.

وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود حجم ترافیک در ساعات آینده و منتهی به شب به اوج خود رسیده و شاهد ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی استان باشیم.

رئیس پلیس راه استان قزوین عنوان کرد: همکاران ما در کلیه محورها حضور فعال دارند؛ تقاضا داریم مردم جهت جلوگیری از بی‌نظمی و وقوع حوادث با پلیس همکاری‌های لازم را داشته باشند.

وی بیان کرد: به رانندگان عزیز توصیه می‌شود پایان یافتن ایام تعطیلات موجب عجله آنان برای رسیدن به مقصد و عدم استراحت بین‌راهی نشود.

سرهنگ ذاکری‌منش خاطرنشان کرد: با توجه به خستگی زوار، استراحت در مسیر بازگشت از مهم‌ترین مؤلفه‌های عدم وقوع تصادفات است، استراحت‌های بین‌راهی در موکب‌ها یا ورودی شهرها موجب پیشگیری از خواب‌آلودگی و واژگونی خودروها یا برخورد آن‌ها با نیوجرسی‌های مسیر خواهد شد.

وی تأکید کرد: سایر مسافران نیز برای رسیدن به استان‌های خود عجله و شتاب نکنند، رعایت فاصله طولی، بستن کمربند ایمنی برای راننده و سرنشینان و عدم استفاده از تلفن همراه از نکات حائز اهمیت در ایمنی سفر است.

رئیس پلیس راه استان قزوین در پایان عنوان کرد: با توجه به پیش‌بینی ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی استان طی ساعات آینده، به مسافران عزیز توصیه می‌شود در صورت امکان ادامه سفر خود را به روزهای آینده موکول کنند و از عجله برای رسیدن به استان‌های خود پرهیز کنند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها