کد خبر : 174976
تاریخ انتشار : جمعه ۳ دی ۱۴۰۰ - ۹:۵۷

پیش‌بینی کاهش دما و بارش برف در چهارمحال و بختیاری

پیش‌بینی کاهش دما و بارش برف در چهارمحال و بختیاری

ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون توسعه، پیش‌بینی و مخاطرات جوی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: انتظار می‌رود صبح روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه با کاهش محسوس دمای هوا در سطح استان مواجه باشیم که استقرار توده هوای سرد تا اواسط هفته آینده ادامه خواهد داشت. معصومه نوروزی در گفت‌وگو با ایسنا درخصوص وضعیت جوی چهارمحال و بختیاری، اظهار

پیش‌بینی کاهش دما و بارش برف در چهارمحال و بختیاری

ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون توسعه، پیش‌بینی و مخاطرات جوی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: انتظار می‌رود صبح روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه با کاهش محسوس دمای هوا در سطح استان مواجه باشیم که استقرار توده هوای سرد تا اواسط هفته آینده ادامه خواهد داشت.

معصومه نوروزی در گفت‌وگو با ایسنا درخصوص وضعیت جوی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: از ساعات بعد از ظهر امروز به تدریج بارش‌ها در سطح استان ضعیف شده و در برخی مناطق نیز متوقف می‌شود، اما از صبح فردا در اثر فعالیت موج دوم سامانه بارشی در غالب مناطق استان وقوع بارش‌هایی پیش‌بینی می‌شود.

معاون توسعه، پیش‌بینی و مخاطرات جوی هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: در ساعات بعد از ظهر و شب فردا بارش‌ها در سطح استان تقویت می‌شود، همچنین پیش‌بینی می‌شود این موج حداکثر تا بعداز ظهر روز سه‌شنبه در استان به فعالیت خود ادامه ‌دهد.

وی ادامه داد: باتوجه به این موضوع که موج دوم سامانه بارشی توام با کاهش دما است و فعالیت جبهه سرد در این سامانه خواهد بود، همچنین پیش‌بینی می‌شود بارش‌ها در غالب مناطق استان به صورت برف باشد.

نوروزی عنوان کرد: بارندگی سامانه اخیر در شهرکرد ۱۱ میلی‌متر، بروجن ۵/۵ میلی‌متر، لردگان ۹۱/۹ میلی‌متر، کوهرنگ۸۱/۶ میلی‌متر (برف ۸ سانتی‌متر)، اردل ۸۲/۶ میلی‌متر، فارسان ۲۷/۸ میلی‌متر، سامان ۷/۱ میلی‌متر، بن ۲/۳ میلی‌متر، سورشجان ۱۶/۲ میلی‌متر، فرخ شهر ۶/۷ میلی‌متر، ایلبگی ۶/۴ میلی‌متر، مال خلیفه ۶۷/۲ میلی‌متر، بلداجی ۲۶/۶ میلی‌متر و دوآب صمصامی ۷۴/۱ میلی‌متر گزارش شده است.

معاون توسعه، پیش‌بینی و مخاطرات جوی هواشناسی چهارمحال و بختیاری، خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود صبح روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه با کاهش محسوس دمای هوا در سطح چهارمحال و بختیاری مواجه باشیم که استقرار توده هوای سرد تا اواسط هفته آینده ادامه خواهد داشت، همچنین پدیده مه و کاهش دید در بخش‌هایی از استان پیش‌بینی می‌شود.

 

منبع: ايسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها