کد خبر : 121995
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۵

پیش بینی ۱۵۰ پروژه عمرانی و خدماتی در بودجه سال آینده شهرداری رفسنجان

پیش بینی ۱۵۰ پروژه عمرانی و خدماتی در بودجه سال آینده شهرداری رفسنجان

ایسنا/کرمان شهردار رفسنجان گفت: ۱۵۰ پروژه مطالعاتی، عمرانی و خدماتی در بودچه سال ۱۴۰۰ شهرداری پیش بینی شده است. “محمد مختاری” امروز 28 اسفندماه در مراسم معارفه خود به عنوان شهردار رفسنجان اظهار کرد: بودجه سال آینده شهرداری رفسنجان ۵۰۰ میلیارد تومان است و ۱۵۰ پروژه مطالعاتی، عمرانی و خدماتی در بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری پیش

پیش بینی ۱۵۰ پروژه عمرانی و خدماتی در بودجه سال آینده شهرداری رفسنجان

ایسنا/کرمان شهردار رفسنجان گفت: ۱۵۰ پروژه مطالعاتی، عمرانی و خدماتی در بودچه سال ۱۴۰۰ شهرداری پیش بینی شده است.

“محمد مختاری” امروز 28 اسفندماه در مراسم معارفه خود به عنوان شهردار رفسنجان اظهار کرد: بودجه سال آینده شهرداری رفسنجان ۵۰۰ میلیارد تومان است و ۱۵۰ پروژه مطالعاتی، عمرانی و خدماتی در بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری پیش بینی شده است.

وی افزود: اجرای پروژه های زیرساخت های شهری، خرید لوازم و تجهیزات و ماشین آلات، احداث ۱۸ بوستان و پارک محله و فضای سبز، احداث بیش از ۶ پل، ۲۰ پروژه پیاده رو سازی، ۲۲ پروژه زیرسازی و آسفالت معابر و … در برنامه سال آینده شهرداری برنامه ریزی شده است.

مختاری همچنین از اضافه شدن ۱۰ دستگاه اتوبوس جدید در سال آینده به ناوگان حمل و نقل شهری رفسنجان برای بهبود سیستم حمل و نقل شهری در سال آینده خبر داد.

امام جمعه رفسنجان نیز در این مراسم با تبریک اعیاد شعانیه گفت: حضرت ابوالفضل (علیه السلام) بزرگوار بابصیرتی بود که تا آخرین لحظه دست از فرمان امام و پیشوای خود برنداشت و وفادار ماند.

حجت الاسلام”عسکری” با بیان اینکه به تعبیر قرآن امانت ها باید به اهلش سپرده شوند و مسئولیت ها سرآمد همه امانت ها به شمار می رود، تصریح کرد: مسئولیت ها منبع درآمد و ارتزاق نیستد. به تعبیر قرآن هر کسی در هر مسئولیتی بار دیگران را به دوش بکشد و به دیگران کمک کند به رستگاری الهی نائل می شود و بهشت بر او ارزانی می شود.

وی با اشاره به روایتی از حضرت علی (علیه السلام)، گفت: دل به مسئولیت ها نبندید، مقام و پست مانند گوشت جویده شده است که دهن به دهن می شود، بهای کار و وقت گذاشتن برای مسئولیت ها، مقام و پست نیست مزایای ثمره کار شما به تعبیر قرآن چیزی جز بهشت نیست.

به گزارش ایسنا، در این مراسم مهندس محمد مختاری رسماً به سمت شهردار رفسنجان منصوب و معرفی شد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها