کد خبر : 174647
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۶

پیگیر ایجاد ردیف بودجه‌ای برای بازسازی مناطق زلزله زده شهرستان دنا هستیم

پیگیر ایجاد ردیف بودجه‌ای برای بازسازی مناطق زلزله زده شهرستان دنا هستیم

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۰ مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیر ردیف بودجه‌ای مشخص در بودجه سال آینده برای مناطق زلزله زده دنا هستیم. “مهدی روشنفکر” در بازدید از مناطق زلزله زده شهرستان دنا افزود: با توجه به حضورم در مناطق زلزله زده با هماهنگی با همکارن در مجلس شورای اسلامی و کمیسیون

پیگیر ایجاد ردیف بودجه‌ای برای بازسازی مناطق زلزله زده شهرستان دنا هستیم

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۰ مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیر ردیف بودجه‌ای مشخص در بودجه سال آینده برای مناطق زلزله زده دنا هستیم.

“مهدی روشنفکر” در بازدید از مناطق زلزله زده شهرستان دنا افزود: با توجه به حضورم در مناطق زلزله زده با هماهنگی با همکارن در مجلس شورای اسلامی و کمیسیون تلفیق، پیگیر ردیف بودجه‌ای با عنوان بازسازی مناطق زلزله زده شهرستان دنا هستیم.
وی از ثبت پیشنهاد ردیف بودجه‌ای به شماره ۸۸-۵۵۰۰۰۰ با عنوان بازسازی مناطق زلزله زده دنا خبر داد و تصریح کرد: به دلیل حضور در مناطق زلزله زده این پیشنهاد با هماهنگی انجام شده به نام یکی از همکاران نماینده مجلس ثبت شده است.
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تماس تلفنی شب گذشته “محمدباقر قالیباف” رئیس مجلس شورای اسلامی با وی، اظهار کرد: مسائل و مشکلات مناطق زلزله زده به اطلاع رئیس مجلس رسانده شده و درخواست داشتیم برای کمک به این مناطق تصمیم درست و به موقع اتخاذ شود.
روشنفکر با اشاره به شناسه پیشنهاد ثبت شده به شماره ۱۳۰۳ مورخ ۳۰ بهمن ماه مبنی بر ردیف بودجه برای مناطق زلزله زده دنا، تاکید کرد: یکی مشکلی که وجود دارد این بوده که هنوز میزان دقیق خسارت مشخص نیست و مسئولان سازمان برنامه و بودجه همین ایراد را نیز وارد می‌دانند.
وی بیان کرد: در شرایط فعلی از هیچ کوششی برای تصویب ردیف بودجه‌ای برای بازسازی مناطق زلزله زده شهرستان دنا دریغ نمی‌کنیم و امیدوارم منتج به نتیجه شود.
به گزارش ایسنا، نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی وضعیت زندگی در مناطق زلزله زده را رضایت بخش ندانست و خاطرنشان کرد: مردم در شرایط سختی به سر می‌برند و با کمبود برخی اقلام و امکانات روبه‌رو هستند که انتظار می‌رود متولیان امر با همکاری مردم نهایت امدادرسانی و کمک را داشته باشند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها